پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلزار شهدا، یادمانی از ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ‌است

0

‌به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه در حاشیه بازدید از روند ساخت گلزار شهدای روستای سعیدآباد ساخت این گلزارها را یادمانی از ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت دانست.

وی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی در داخل و خارج از بخش برای تسریع در ساخت گلزارهای شهدای روستاهای دهستان گرماب، مرکزی و پشتکوه هم افزایی بسیار خوبی با حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این دو دهستان دارند.

سرگرد نبوی گفت: ‌بحول و قوه الهی و با توسل بر نام شهدا با تمام توان برای ساخت این گلزارهای شهدا قدم بر میداریم.ضمن اینکه یکی از برنامه های سپاه بخش چهاردانگه در هفته دفاع مقدس نیز افتتاح ‌این گلزارهای شهدا می باشد.

ایشان در ادامه نیز ضمن اشاره به موضوع تشکیل قرارگاه ارتقاء و تحول بخش چهاردانگه، افزود: سپاه بخش چهاردانگه نیز در صورتی که دستگاه های اجرایی در بخش، ظرفیت های لازم در حوزه عملیات اجرایی برای رفع مشکلات روستاهای چهاردانگه را دارا نباشند، ‌ضمن هم افزایی با امام جمعه بخش، خیّرین و مشارکت گروه های جهادی متخصص و اهالی روستاها؛ گام های اجرایی در زمینه برون رفت از آن مشکلات را برخواهد داشت.

سرگرد نبوی در پایان این مصاحبه گفت: ‌سپاه بخش چهاردانگه با همه توان در کنار آحاد مردم شریف بخش چهاردانگه خواهد بود و از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت روستاهای این بخش از شهرستان ساری دریغ نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.