پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار با خانواده های معظم شهدا در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

دیدار با خانواده های معظم شهدا و تقدیر از ایشان در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها صورت گرفت.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، بمناسبت دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه کربلا مازندران، فرمانده حوزه بسیج عشایری پشتکوه، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری و روحانیون مستقر در دهستان پشتکوه از خانواده های معظم برخی شهدا سرکشی و از ایشان تقدیر کردند.

الندانی ادامه داد: سرکشی از خانواده های معظم شهدا در روستاهای ولویه علیا، کردمیر و مالخواست از اولویت های برنامه های این روز بود.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه همچنین اظهار داشت: به مناسبت روز زن و پیروزی انقلاب اسلامی نیز با پرسنل خدوم مرکز درمانی تلمادره نیز دیدار و از ایشان تقدیر بعمل آمد.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا نیز از دیگر برنامه های این روز بود.

الندانی با بیان این مسئله ی مهم که دهه فجر امسال با توجه به شرایط نامناسب همه گیری ویروس منحوس کرونا بسیار پر رنگ و رونق در حال برگزاری است، افزود: مستکبران عالم و سردمداران نظام های پوشالی جهل، ظلم و صهیونیسم جهانی این را بداند جوانان انقلابی این سرزمین همچنان تفکر خمینی کبیر(ره) را دنبال خواهند کرد و گسترش انقلاب های اسلامی در سرتاسر جهانِ کنونی نشان دهنده ی این تفکر انقلابی بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

و در آخر همه با هم یکصدا در شب بیست و دوم بهمن ماه با بانگ الله_اکبر مجددا سیلی محکمی بر چهره ی سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم خواهیم زد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.