پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف 2100 کیلوگرم مواد مخدر طی 2 سال گذشته در آمل

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد.

در این نشست از زحمات چندین ساله نعمت‌الله آزادی فرمانده سابق انتظامی آمل قدردانی شده و ذات‌الله رضوانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آمل معارفه شد.

فرمانده سابق انتظامی آمل در این مراسم با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و آسایش هموطنان به کار می‌بندم، اظهار کرد: آمل شهر شاخص و بزرگی است که کار در آن باعث افتخار من بوده است.

نعمت‌الله آزادی افزود: آمل شهر علما، فلاسفه، بزرگان دینی، اندیشمندان و فقها است و اقدامات سازنده و اساسی پس از مدت‌ها کار در این شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به برخورد جدی با جرایم خشن، ارازل و اوباش برای برقراری امنیت و آرامش در بین مردم، تصریح کرد: برای ایجاد آرامش و کاهش هر نوع مخاطره بین مردم تعداد ۲۴ نفر از ارازل و اوباش به همراه سلاح‌های سرد و گرم در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده سابق انتظامی آمل با تأکید بر کشف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو سال گذشته در این شهرستان، بیان کرد: در زمینه سرقت و برخورد با سارقان ۳۶ درصد افزایش کشف داشتیم و ۴۰ سارق حرفه‌ای به دام قانون افتادند.

این مسؤول با اعلام اینکه ۷۳ درصد سرقت‌ها در این شهرستان کشف داشته است، ادامه داد: در زمینه مبارزه با انواع قاچاق کالا، قاچاق چوب و برخورد با قاچاقچیان گام‌های اساسی برداشته شد و ۴۸۰ تن انواع چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

آزادی با اعلام اینکه در زمینه فعالیت پلیس فتا، ۹۰ درصد پرونده‌های تشکیل شده منجر به کشف شد، افزود: در زمینه روان‌سازی ترافیک و کاهش ترافیک شهری پلیس توانسته همراه با دیگر دستگاه‌ها و نهادها برای رفاه همشهریان گام بردارد.

وی با تأکید بر برپایی رزمایش امنیت و آرامش طی سال گذشته برای تهدیدات احتمالی، یادآور شد: رزمایش امنیت و آرامش در سال جاری نیز با تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها برپا شد.

فرمانده سابق انتظامی آمل با اشاره به کسب مقام نخست در قرارگاه جهادی آموزش و ارتقا از رتبه 15 به رتبه اول، گفت: در بخش مسابقات دفاع شخصی نیز عوامل انتظامی آمل در استان مازندران رتبه اول را به دست آوردند.

این مسؤول با اشاره به قلع و قمع ۳۰۰ مورد اجرای قانون تغییر کاربری و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز طی سال گذشته با همکاری اداره جهاد کشاورزی، بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۵۰ مورد مأموریت مشترک برای مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز انجام شد.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به اینکه آمل یکی از شهرهای بزرگ در مازندران است، اظهار کرد: عوامل انتظامی در برقراری نظم و انضباط همه تلاش شبانه‌روزی خود را به کار می‌گیرند و برقراری آرامش و امنیت با کمک و همکاری مردم مسیر است.

ذات‌الله رضوانی افزود: امیدوارم با تعامل لازم و جلب مشارکت‌های مردمی بتوانیم امنیت پایدار شهری را برای همه همشهریان و مردم برقرار کنیم که این مهم حاصل نخواهد شد جز با جلب مشارکت مردمی.

وی تصریح کرد: برای انجام وظیفه سه مؤلفه در دستور کار قرار دارد که مشارکت و استفاده از همه ظرفیت‌ها، اخلاق‌محوری و اخلاق‌اسلامی، استفاده از همه ظرفیت‌ها و تمکین قانون در اولویت است.

 /۸۶۰۱۲/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.