پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام امام جمعه، بخشدار و فرمانده سپاه چهاردانگه بمناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت

حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه، مهندس ستاری بخشدار و سرگرد پاسدار سید جواد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه بمناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت پیامی صادر کردند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه، مهندس ستاری بخشدار و سرگرد پاسدار سید جواد نبوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه بمناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت پیامی به شرح ذیل صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا؛ برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند» / ۲۳ احزاب
دنیای امروز دنیای دگرگونی در انقلاب های جهانیست.
سرداران و سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بارها و بارها در اعصار گذشته و حاضر نشان داده اند سزاوارترین یاران امام زمانشان هستند. اینان برای دفاع از مظلوم بپا خواستند و تا آخرین قطره ی خونشان این راه را ادامه دادند. استعمارگران و زورگویان عالم باید این مسئله را بخوبی درک کنند که دیگر جهان برای آنان جای رقص تیر و تفنگ نیست، بلکه دنیای کنونی گستره ای از گسترش انقلاب های اسلامی است و به سرعت در حال انتشار می باشد.
از مصادیق بارز قرآن کریم است که مستضعفان بالاخره بر استکبارگران جهان پیروز خواهند شد و حکومت واحد اسلامی شکل خواهد گرفت، و امروز در حال نزدیک شدن به این پیروزی هستیم.
انسان های آزاده ای همچون حاج قاسم سلیمانی که براستی مکتب این بزرگمرد رشید اسلام برای همه جوانان عالم یک دانشگاه انسان سازی است؛ تمام طول عمر خویش را در راه مبارزه با ظالمان جهان سپری کرده اند.
سردار سلیمانی فقط متعلق به انقلاب اسلامی ایران نیست، حاج قاسم سلیمانی متعلق به همه انسان های آزاده و مظلوم عالم است.
این شخصیت وارسته و انقلابی در لحظه لحظه های زندگیِ خود هرگز خویش را جدای از آحاد مردم ندانسته بود. وی با همه ی ابهتی و قدرتی که در برابر زورگویان عالم داشت اما در برابر یتیمان، مظلومان و خانواده های معظم شهدا همیشه متواضع بود.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و این مرد سراسر ایمان و معنویت خود را همیشه در خدمت امام عصر و ولّی زمانش سپرده بود.
بی شک دشمنان قسم خورده ی این انقلاب و زورگویان عالم گمانی واهی کردند که با به شهادت رساندن این سردار رشید اسلام مسیر این انقلاب را سد می کنند و اما آگاه نبودند که شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب بیداری همه ملت های مظلوم جهان می شود و مسیر انقلاب اسلامی مسیری مستحکم تر خواهد شد و مردم انقلابی و آزاده ی ایران اسلامی و همه ی انسان های انقلابی سرتاسر جهان با قدرت در این مسیر برای سرافرازی و نابودی دشمنان اسلام گام برخواهند داشت.
داعش اما یک خیال پوچ برای سردمداران ظلم و ستیز عالم بود و این خیال پوچ با وجود سردار مقاومت و با رشادت ها و نقشه های هدفمند و انقلابی این شهید به نابودی منجر شد.
و اکنون گرچه شهادت حاج قاسم از دست دادن یک مرکز مقاومت جهانی در برابر ظالمان و نظام پوچ صهیونیستی برای اسلام و مسلمین است ولی قاطعانه و به یقین باید گفت که شکست های بسیار بزرگتری در انتظار آمریکای جنایتکار و نظام پوچ صهیونیستی خواهد بود و از هم اکنون فروریختن اندک قدرت پوشالی باقی مانده آنها به وضوح به چشم می خورد.
ملت شریف و انقلابی ایران باید این مسئله را بدانند، که خدا با مؤمنین است و وعده قطعی او استقرار حکومت صالحان و مظلومان در عالم هستی است و همرزمان صدیق و رشید شهید قاسم سلیمانی درس آموخته های صداقت ها و سلامت و مبارزه بی وقفه با زورگویی ها و ظلم ها و بی عدالتی ها را فراموش نخواهند کرد و این نور بزرگ الهی هرگز خاموش نخواهد شد بلکه روز به روز پر فروزتر و روشن تر از قبل خواهد شد.
و اما دشمنان همچون آمریکای جنایتکار و رژیم پوچِ صهیونیستی و سایر کشورهای وابسته به اینان باید بدانند “امروز همه ملت شریف ایران و همه مبارزان جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی هستند” و با شهادت این سردار مقاومت و بی بدیل، آتش مبارزه کم فروغ نخواهد شد و انگیزه های جهاد و شهادت روز به روز پر رنگ تر خواهد شد.
امروز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) میزبان این سردار بلند مرتبه و الهی است.
گوارایش باد که محل عبور از این دنیای فانی برای بزرگانی چون شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی، جز با شهادت سزاوار نیست.
و در پایان همه ی ما به این آیه اکتفا میکنیم که:
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.