پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قدردانی امام جمعه چهاردانگه از استاندار مازندران

پیرو بازدید میدانی هفته گذشته استاندار مازندران و ۲۰ تن از مدیران دستگاه های اجرایی از ۶۰ روستای منطقه هزار جریب، حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه کیاسر از این ‌‌اقدام جهادی و انقلابی استاندار در خطبه های نماز جمعه تقدیر و تشکر نمود. ‎

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه چهاردانگه از اقدام جهادی و انقلابی استاندار مازندران در بازدید از  ۶۰ روستای منطقه هزار جریب در خطبه های نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد. ‎

وی افزود: در روز اول عید، استاندار مازندران به همراه ۲۰ نفر از مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی از ۶۰ روستای هزار جریب بازدید بعمل آورد و مشکلات این روستاها را احصا و بررسی نمود.

امام جمعه کیاسر، گفت: این اقدامی پسندیده بود و گزارش این عملکرد به محضر مقام معظم رهبری رسید که معظم له ضمن ارسال سلام برای استاندار و سایر مدیران استان مازندران این اقدام را پسندیدند و برای ایشان دعا نمودند.

حجت الاسلام جلایی صلاحی، اظهار داشت: در حال حاضر چند نفری از سوی استاندار مازندران برای بررسی مشکلات روستاهای چهاردانگه در راستای سفر آتی تیم مدیریتی استان برای بررسی و احصا و حل مسائل این منطقه مامور شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.