پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیامی تشکر مسئول ستاد یادواره شهدا به مناسبت برگزاری بیستمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه

0

سرهنگ خلردی مسئول ستاد یادواره شهدا چهاردانگه به مناسبت برگزاری بیستمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در پیامی تشکر و قدردانی خود را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

شهادت رمز بقای اسلام عزیز، انقلاب و نظام اسلامی درخشندگی ملت ایران در جهان معاصر است و معرفی حماسه ایثار، مقاومت و شهادت شهیدان و تبیین نقش سرنوشت از آنان درصیانت کشور از گزند فتنه ها و توطئه های دشمنان در شرایط خطیر کنونی خواهد توانست بسیاری از نیازهای فکری و معنوی نسل های امروز جامعه را مرتفع سازد.

درود خداوند بر تمامی برادران و خواهران پرتلاش که با بصیرت و هوشمندی، ارزش های بدست آمده از خون شهیدان را گرامی می دارند و با برپایی مراسمی همچون یادواره شهدا زمینه ی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به خصوص نسل جوان را فراهم می سازند.

بنده حقیر ابتدا از مردم مومن ، انقلابی شهیدپرور روستای سادات محله بخاطر قبولی میزبانی و برگزاری بیستمین یادواره بخش چهاردانگه متحمل زحمت و تلاش و افری شدند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و نیز از مسئولین استانی ،شهرستانی و بخش چهاردانگه و همچنین اعضای محترم ستاد یادواره بخش که با پشتیبانی و حمایت خود مقدمات برگزاری یک یادواره خوب و باشکوه را فراهم کردند کمال سپاس و تشکر را دارم.

خلردی مسئول ستاد یادواره شهدا چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.