پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح مدرسه ابتدایی پشرت با ارزش ۲۷ میلیارد ریال

0

رفع نیاز‌های اولویت دار مناطق محروم در دستور کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدرسه ابتدایی حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در روستای دوردست و محروم پشرت بخش چهاردانگه ساری افتتاح و به بهره داری رسید.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا گفت: این قرارگاه هر جا نیازی باشد که جز اولویت مناطق باشد آن را به صورت مشارکتی رفع می‌کند.

رضا سلیمان نژاد، افزود:این مدرسه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت و همراهی خیر ارجمند خانم موسوی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران ساخته شد.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: دانش آموزان این منطقه که تا سال قبل در کانکس درس می‌خواندند که استاندارد نبود.
دکتر سلیمان نژاد خاطرنشان کرد: این مدرسه در طی ۱۰ ماه با ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۱۱۹ متر مربع احداث شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا تاکید کرد: این قرارگاه هر جا نیازی باشد که جز اولویت مناطق باشد آن را به صورت مشارکتی رفع می‌کند که با اقدام جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، این مدرسه در سال تحصیلی جدید افتتاح شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.