پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 7 آذر ۱۳۹۳

نماز وحدت آفرین جمعه اين هفته بخش چهاردانگه در شهر کیاسر در تاريخ 7 آذرماه 1393 به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه محترم بخش چهاردانگه اقامه گردید.

0

 

به گزارش آهنگري كياسري، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، نماز وحدت آفرین جمعه اين هفته بخش چهاردانگه در شهر کیاسر در تاريخ 7 آذرماه 1393 به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه محترم بخش چهاردانگه اقامه گردید.

 

ایشان با بهره گیری از سخنان امیرالمومنین بیان داشتند: امام متقین ما را به تقوی سفارش می کند و اینکه مهار خود را در دست شیطان ندهیم که هرکجا خواست ما را بکشاند و در دنیا طلبی غرق نشویم و تلاش و کوششمان برای رضای خدا باشد و این از ویژگی آدم های پرهیزگار و ازخدا ترس است که به نیازهای اندک خود بسنده می کنند اما خیر و برکتشان برای مردم زیاد است.

 

امام جمعه محترم در رابطه با معاد آیاتی از سوره قیامت را مورد بررسی قرار دادند و اظهار داشتند: افرادی چون خدا را قبول ندارند قدرت خدا را هم باور ندارند لذا قیامت را امری بعید می شمرند و این نشانه آن است که وجدان اخلاقی آن ها مرده است و به قدرت و علم خدا اعتقاد ندارند و خدا می فرماید آیا انسان می پندارد ما نمی توانیم استخوانش را جمع کنیم و دوباره زنده کنیم ، ما توانایی داریم حتی خط های بند انگشت هر کس را به خودش بازگردانیم.

 

خطیب نماز جمعه بخش چهاردانگه در ادامه اشاره ای به موضوع بسیج نمودند و بیان داشتند: بسیجی کسانی هستند که هیچ گاه از جنگ خسته نمی شوند و در راه خدا جهاد می کنند و از ملامت خوفی ندارند و در مقابل ستمگران و ظالمین محکم می ایستند اما در برابر مومنین خود را کوچک می کنند و نرم خو هستند اما دشمن از صلابتشان در خوف هستند.

 

ایشان با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب نکاتی از آن را در خصوص تفکر بسیجی بیان کردند: اینکه تفکر بسیجی دو پایه اصلی دارد : یکی احساس مسئولیت انسانی و الهی در قبال خود و خانواده خود و جامعه و بشریت و دیگری بصیرت و روشن بینی ، زمان را بشناسد ، اولویت را بشناسد ، دوست و دشمن را بشناسد و ابزار مقابله با دشمن را بشناسد. تفکر بسیجی مثل عطر گل بهاری صادر شد و کسی نمی تواند جلویش را بگیرد ، در عراق ، سوریه ، لبنان ، غزه و به زودی به قدس شریف برای نجات مسجد الاقصی می رسد.

 

حاج آقا تیموری شهادت حضرت رقیه (س) دختر سه ساله آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام را در خرابه شام تسلیت گفتند:

 

بود در جمع اسیران دختری           کوثر ختم رسل را گوهری…

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.