پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معرفی مسلم کاظمی کیاسری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بالاخره بعد از چند ماه بلاتکلیفی اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر بر روی یک گزینه بومی توافق کردند.

آن‌طور که در خبرها آمده اعضای شورا عصر دوشنبه بیست‌وششمین روز از اسفند ۹۸ با ۵ رای مسلم کاظمی کیاسری را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

کاظمی متولد سال ۱۳۵۶ در شهر کیاسر است، او تحصیل‌کرده مهندسی بهداشت ‌محیط حرفه‌ای است، لیسانسش‌ را در سال ۸۰ از دانشگاه شهید بهشتی گرفته و کارشناسی‌ارشد را در رشته مدیریت محیط‌زیست گرایش( HSE) از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اخذ نمود.

کارمند رسمی دانشگاه علوم ‌پزشکی مازندران است و فعالیت اداری‌‌ را از مرکز بهداشت استان مازندران در سال ۷۷ آغاز کرد. او دو سال بعد راهی نکا شد و به عنوان کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای به فعالیتش ادامه داد.

مهندس کاظمی مدت ۱۶ سال در شهرستان به فعالیت در حوزه بهداشت محیط حرفه‌ای‌ ادامه داد و در سال ۹۶ با عنوان کارشناس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی به دانشگاه علوم‌ پزشکی برگشت.
وی از اسفند ۹۶ تاکنون به عنوان رئیس اداره خیرین‌ و موسسات‌ خیریه سلامت این دانشگاه مشغول فعالیت است.

در تماس تلفنی با شهردار منتخب از انگیزه حضورش‌ در مسند شهرداری پرسیدم. کاظمی ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای شهر تاکید کرد: با توجه به نابسامانی مدیریتی در چند سال گذشته اولین بار پیشنهاد از طرف دوستان نزدیک ارائه شد، پس از تحقیق و بررسی به این جمع‌بندی رسیدم با حضور یک نیروی بومی و پای کار می‌توان کاستی‌های‌ چند سال اخیر را در قالب حرکت جهادی جبران کنیم.

وی افزود: با بسیج امکانات، همفکری و همراهی مردم خوب چهاردانگه خصوصا شهر کیاسر می‌توان روحیه کار تلاش و امید به پیکره شهر خسته کیاسر برگرداند.
در این راه نیازمند مشارکت همه جانبه مردم هستیم.

شهردار منتخب از تلاش امام‌جمعه کیاسر و معتمدین محلی برای حمایت و پشتیبانی از خود قدردانی کرد و گفت: انشالله با همراهی اعضای شورای شهر پاسخ این اعتماد را خواهیم داد.

 

سید روح الله شجاعی کیاسری

 

پایگاه خبری چهاردانگه برای آقای کاظمی آرزوی توفیق دارد و  امیدوار است با بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های فراوان نیروی انسانی خصوصا نخبگان حاضر در منطقه شاهد رشد و شکوفایی کیاسر عزیز باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.