پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندارساری در بیمارستان قلب تهران بستری شد

احمد حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری به دلیل ناراحتی قلبی در یکی از بیمارستان های قلب در تهران بستری شد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، براساس گزارش های دریافتی هم اکنون برادر فرماندار ساری که مسوولیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را نیز بر عهده دارد، در پایتخت پیگیر مداوای ایشان در بیمارستان قلب تهران است.

 

مدیرروابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری با تایید بستری شدن فرماندار شهرستان ساری در بیمارستان قلب تهران گفت که حال عمومی فرماندار رضایت بخش است.

حسین مرتضوی روز چهارشنبه در گفت و گوبا خبرنگارایرنا خستگی ناشی از مشغله کاری را علت بروز ناراحتی قلبی فرماندار شهرستان ساری اعلام کرد که پیش ازاین سمت ریاست فدراسیون ورزش های کارگری را بر عهده داشت.

 

وی افزود: طبق توصیه پزشکان فرماندار شهرستان ساری که از روز گذشته در بیمارستان قلب تهران برای بررسی وضعیت جسمی بستری شد،باید حداقل تا عصرامروز در این بیمارستان تحت مراقبت ویژه پزشکان باشد.

 

احمد حسین زادگان متولد ۱۳۴۷ شهرساری است که آبان ماه سالجاری با حکم وزیر کشورجانشین فرماندار دولت احمدی نژاد شد.

وی پیش از این دردولت اصلاحات مسوولیت فرمانداری را در شهرستان های نوشهر و ساری بر عهده داشت.

اوایل ماه جاری فرماندار شهرستان فریدونکناردر غرب مازندران که کمتر از شش ماه قبل به این سمت منصوب شده بود نیز به دلیل سکته مغزی در بیمارستان آمل بستری و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

استان مازندران ۲۲ شهرستان و ۵۸ شهر دارد که ۵۷ درصد از جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان نیز در مناطق شهری سکونت دارند و شهرساری با نیم میلیون جمعیت پس از شهر بابل پرجمعیت ترین شهر استان محسوب می شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.