پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گردهمایی مدیران مدارس منطقه چهاردانگه

در آستانه فرا رسیدن امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان، گردهمایی مدیران مدارس مستقل و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه چهاردانگه، برگزار شد؛ در این گردهمایی…

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در آستانه فرارسیدن امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان و فصل نتیجه گیری از زحمات طول سال، گردهمایی مدیران مدارس مستقل و مجتمع های آموزشی و پرورشی منطقه در ۲۴ فروردین۱۳۹۵ برگزار شد.

 

در این گردهمایی، مسعودیان زاده، رییس اداره ضمن خوش آمد گویی، کسب رتبه های برتر استانی در جشنواره ها و مسابقات و راهیابی به مرحله کشوری همکاران و دانش آموزان در عرصه های مختلف را نتیجه زحمات مدیران و همکاران آموزشی دانست و از آنان تقدیر و تشکر نمود.

 

رییس اداره ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای معلم، مخصوصاً استاد شهید مرتضی مطهری بیان داشت: امیدواریم با هماهنگی بین نهادها و داشته های منطقه بتوانیم شایسته قدر و منزلت معلم در خدمت همکاران محترم باشیم و زحماتشان را پاس بداریم.

 

مسعودیان زاده، با اشاره به فرا رسیدن فصل امتحانات پایان سال گفت: خرداد فصل نتیجه گیری از زحمات طول سال است؛ باید شرایط بهتر را برای دانش آموزان فراهم و با حساسیت و دقت بیشتری به امر ارزشیابی پایان سال بپردازیم.

 

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن تعطیلی فصل تابستان و بحث پروژه ی مهر گفت: در حفاظت از مدارس و اموال کوشا باشیم و با تشکیل ستاد پروژه ی مهر، کمیته ها را فعال و برای مهیا سازی مدارس برای سال تحصیلی آتی کوشش نماییم.

 

در ادامه، معاونین آموزشی، پشتیبانی و پرورشی اداره، با مدیران به بحث و تبادل نظر پرداخته و انتظارات خود را بیان کردند.   

 

۲

 

۱

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.