پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ضعیف بودن شبکه برق پشت کوه چهاردانگه به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد

0

پایگاه خبری چهاردانگه: قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۳۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف فنی، ساختمانی و سیستم‌های خورشیدی و سایر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین افتتاح ساختمان ستاد در زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در طبقه، نکا، سوادکوه شمالی و سیمرغ نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در پاسخ  در مورد اینکه بیشترین مشکل قطعی در جنوب ساری است، گفت: دلیل آن این است که شبکه‌های برق در جنوب ساری فرسوده بوده که البته با اقداماتی که در دستور کار ما قرار دارد تا پایان امسال مشکل این منطقه برطرف می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: پروژه‌های برق در مناطق ساری به راحتی اجرا می‌شود ولی در جنوب به سختی صورت می‌گیرد.

شهابی درباره مشکلات آسیب‌دیدگی سیستم‌های برق، افزود: بیشتر در حوزه بالادست شهرستان‌های آمل و بابل با این مشکلات مواجه هستیم.

وی با اعلام اینکه یکی از مشکلات ما کمبود نیروگاه در غرب است، افزود: عملیات احداث نیروگاه نوشهر به مدت ۱۰ سال آغاز شده ولی تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: در حوزه توزیع برق اقدامات خوبی صورت گرفته و مشکلات ما در سال ۹۷ کمتر می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه پیک مصرف در مازندران ۹ درصد و مصرف انرژی ۱۱.۵ درصد است، گفت: میزان پیک در کشور حدود ۵ تا ۶ درصد است که باید بیشتر به بحث مدیریت مصرف توجه شود.

شهابی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین عامل افزایش مصرف استفاده از کولر و اسپلیت است، تصریح کرد: سرویس کردن کولر در کاهش مصرف بسیار اثرگذار است.

وی گفت: پیگیری ضعیف بودن شبکه برق در منطقه تلمادره، پشت کوه چهاردانگه به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، در این نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اسپلیت خبرگزاری فارس را مورد بررسی قرار داد تا از سرویس بودن اطمینان حاصل کنند، وی با طرح این موضوع که باید نخست از خودمان شروع کنیم و مدیریت مصرف را در دستور کار قرار دهیم و در زمان پیک مصرف از روشن کردن همزمان وسایل پرمصرف برقی با کولرها پرهیز کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مدیر خبرگزاری فارس مازندران به‌دلیل اطلاع‌رسانی دقیق و موثق اخبار تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.