پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زندگی در مدارس شبانه روزی، فرصتی برای توانمند سازی و ارتقاء مهارتهای زندگی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، شکراله شریعت نژاد رییس اداره، نبی ابراهیم نژاد سرپرست معاونت پشتیبانی به همراه عشقعلی خلیلی و اسماعیل مهدی نژاد کارشناسان ارزیابی عملکرد و حراست  اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سرزده از مدرسه شبانه روزی المهدی (عج) پشتکوه بازدید کردند.

 رییس اداره ضمن بازدید از امکانات رفاهی، بهداشتی و خوابگاهی این مدرسه به بررسی وضعیت بهداشت محیط، نحوه توزیع وعده شام و برنامه غذایی و همچنین کیفیت برنامه های رسمی آموزشی و غیر رسمی دانش آموزان پرداخت .

وی در این بازدید در گفت و گویی صمیمی با مسئولین خوابگاه و دانش آموزان، سپری کردن دوران تحصیلی در مدارس شبانه روزی و زندگی جمعی را فرصتی مغتنم برای توانمند سازی و ارتقاء مهارتهای زندگی برشمرد.

شکراله شریعت نژاد دانش آموزان مدارس شبانه روزی را افرادی توانمند و خود ساخته نامید که آینده ای درخشان را پیش رو خواهند داشت.

در این دیدار که تا پاسی از شب به طول انجامید مسئولین اداره ضمن حضور در خوابگاههای  و شنیدن دغدغه های یکایک دانش آموزان بر ارتقای کیفیت برنامه های اوقات فراغت  دانش آموزان مدارس شبانه روزی تأکید کردند.

گفتنی است، دراین بازدید مقررشد که به منظور استفاده دانش آموزان از امکانات ورزشی، سرویس های ایاب و ذهاب، گرمایش خوابگاه ها، مسائل آموزشی و تربیتی، امکانات خوابگاه ها نظیر اتاق رایانه و اینترنت و … همکاری های لازم از طریق دهیاری ها، آموزش و پرورش و بخشداری ها صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.