پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هلال‌احمر سمنان به داد مردم میرافضل رسید!  

در نبود مرکز اورژانس مازندران در منطقه مرزی پشتکوه چهاردانگه

0

در نبود مرکز اورژانس مازندران در منطقه مرزی پشتکوه هلال‌احمر سمنان به داد مردم میرافضل رسید!

 

امدادگران هلال‌احمر سمنان شش نفر از اهالی روستای میرافضل چهاردانگه ساری که دچار مسمومیت با گاز CO شده بودند را نجات داد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: بامداد پنج شنبه با اعلام حادثه گاز گرفتگی به مرکز کنترل هلال احمر سمنان و درخواست اورژانس استان، تیم پشتیبان هلال احمر به محل حادثه گازگرفتگی واقع در روستای میرافضل اعزام شد.

 

مظفر محمدخانی با بیان اینکه برای مسمومان اقدام درمانی اکسیژن تراپی انجام شد افزود: شش نفر آقا در خانه روستایی دچار گازگرفتگی شده بودند که پس از عملیات امدادی مشکل تنفسی آنها رفع شد.

 

از مدیرعامل جمعیت هلال احمر علت حضور تیم امداد سمنان در حوزه استحفاضی مازندران را جویا شدیم، محمدخانی در این خصوص گفت: روستای میرافضل در مرز بین دو استان واقع شده است، احتمال می‌رود تماس با مراکز امدادی ۱۱۵ و ۱۱۲ از خطوط ارتباطی و دکل آنتن دهی استان سمنان استفاده شده باشد و این امداد با درخواست اورژانس و حضور تکنسین اورژانس استان همجوار صورت گرفت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در پایان گفت و گو اعلام کرد مصدومین بعد از انجام اقدامات امدادی و اکسیژن‌تراپی با اعلام رضایت شخصی از انتقال به مرکز درمانی خودداری کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.