پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم توسعه ورزش همگانی در بخش چهاردانگه

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد؛

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در شهر کیاسر از اماکن ورزشی این شهر بازدید کرد و از مشکلات موجود در این شهر مطلع شد و خواستار توسعه ورزش همگانی در این منطقه شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از برنا، در ادامه سفرهای شهرستانی سرپرست اداره‌کل  ورزش و جوانان  مازندران، عادل عالیشان با حضور در بخش چهاردانگه، بعد از جلسه با بخشدار و اعضای شورای شهر کیاسر، از اماکن ورزشی و موقعیت‌های موجود بازدید کرد.

کاظمی بخشدار  چهاردانگه در این جلسه با بیان دغدغه‌ها و مشکلات ورزش بخش، اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی بسیار مهم است و در  ورزش و جوانان  هم قطعا اولویت دارد.

وی با بیان اینکه هدف ما ارتباط تنگاتنگ با مسئولین است، افزود: شناخت دغدغه های ورزشی و شناسایی آسیب‌های اجتماعی که با ورزش حل خواهد شد از برنامه‌ها و اهداف ما در  ورزش  چهاردانگه است.

بخشدار  چهاردانگه خاطرنشان کرد: بحث اشتغال و رفع مشکلات جوانان از دغدغه‌های ما است و ایجاد زمینه های ورزشی برای شکوفایی استعدادهای بخش خواسته ما از دستگاه ورزش می‌باشد.

 

سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان  مازندران در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران بخش چهاردانگه، اظهار داشت : دغدغه‌های ورزشی مردم  چهاردانگه برای ما قابل احترام است.

عالیشان با بیان اینکه این منطقه از مناطق پرافتخار ورزشی است، افزود: بخش، بخش بسیار با ظرفیتی است.

این منطقه، شخصیت‌های بزرگی به خودش دیده است و ورزشکاران زیادی از این بخش کشف و استعدادیابی شده‌اند که هم اکنون در ورزش کشور افتخار آفرینی می‌کنند. وی با اشاره به اینکه این منطقه پر از استعداد است، بیان داشت: پیشرفت  ورزش  چهاردانگه نیازمند تعامل دوطرفه است.

عالیشان با تاکید بر حفظ و نگهداری درست از امکانات ورزش منطقه، گفت: اماکن ورزشی ما محل پرورش و رشد ورزشکاران و استعدادهای ما هستند.

سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان  مازندران ادامه داد: موظف هستیم با مشارکت مردم در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی اقدام نماییم.

عالیشان خواستار فعال شدن رشته‌های مختلف ورزشی در این بخش شد و بیان کرد: هیات‌های ورزشی منطقه باید فعال شود و باید افرادی بیاییند که کارگشایی کنند، دلسوز باشند و تعصب به منطقه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید افراد توانمند را در رشته های مختلف شناسایی کنید، اظهار داشت: هیات اسکی و هیأت کوهنوردی این منطقه را فعال کنید.

این بخش توریست پذیر است و باید با جذب سرمایه گذار، اماکن ورزشی توریست پذیر را محیا کنیم. عالیشان خواستار فعال کردن شورای ورزشی، ستاد ساماندهی امور جوانان شد و به توسعه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: باید به سمت توسعه ورزش همگانی برویم که این ورزش باید به یک رزمایش در این منطقه تبدیل شود.

وی ادامه داد: برپایی جشنواره‌های بومی محلی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی این بخش در کنار ورزش‌های بومی و همگانی به پیشرفت ورزش بخش کمک خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.