پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جنگ فرهنگی دشمن در کشور اثرگذار نبود/ فرهنگ مبارزه با آمریکا جهانی می‎شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: جنگ فرهنگی دشمن در کشور اثرگذار نبود و مردم ایران فرهنگ مبارزه با آمریکا را به جهانیان آموختند.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت‌الاسلام علی شیرازی بعد از ظهر امروز در سیزدهمین یادواره ۲۱۰ شهید منطقه چهاردانگه مازندران در روستای چورت اظهار کرد: امام راحل معتقد بودند که قدرت الهی با انقلاب اسلامی ایران است و رهبر انقلاب اسلامی ایران بعد از ایشان نیز در سخنرانی‌های خویش مواضع امام راحل را تشریح می‎کردند.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تا به ثمر رسیدن انقلاب با مبانی غرب زاویه جدی داشت، همین موضوع سبب می‌شد که غربی‌ها این نظام را مانع پیشرفت اهداف خویش در جهان بدانند و به همین دلیل دشمنی خویش بر علیه نظام اسلامی را آغاز کردند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اضافه کرد: دشمن هشت سال جنگ را به کشور ما تحمیل کرد، تا زمینه‌ای برای ایجاد سلطه مجدد در کشور را فراهم کند ولی شهدا دوران دفاع مقدس با رشادت در برابر دشمن ایستادند و از زندگی دنیوی فاصله گرفته و با اولیاء‌الله همنشین شدند تا بتوانند انقلاب را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به سختی‌هایی که رزمندگان در میدان جنگ متحمل شدند، افزود: رزمندگان ما با دستان خالی ولی قلبی مملو از ایمان با دشمن مبارزه می‎کردند و بیشترین توفیقات را نسبت به دشمن در عملیات نظامی کسب کردند، اگر رشادت رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل نبود امروز ناامنی در کشور بیداد می‏‌‎کرد.

 

شیرازی در ادامه با بیان اینکه ملت ما در جنگ نابرابر دشمن مقابل همه دنیا ایستاد تا آرمان‌های نظام اسلامی ما حفظ بماند، گفت: تنها دو کشور سوریه و لیبی در برخی از مواقع با ما همراهی می‎کردند.

 

وی اضافه کرد: مردم ایران با دستان خالی ولی با ایمان و اخلاص در برابر صدام و صدامیان ایستادگی کردند تا نظام اسلامی در کشور ما پایدار بماند، مردم با خلوص نیت و ایثارگری و روحیه شهادت‌طلبی در میدان‌های نبرد حاضر شدند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس تاکید کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران و نظام ما روز به روز با اقتدار در سطح جهان و به عنوان کشوری قدرتمند به فعالیت خویش ادامه می‎دهد به دلیل ایمان، عشق و علاقه این دیار به فرهنگ شهادت‌طلبی است.

 

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تهاجم فرهنگی، تحریم و تهدید قصد تصرف کشور را داشت ولی از هر مسیر که وارد شد با روحیه شهادت‌طلبی مردم مواجه شد و در همه مسیرها با شکست مواجه شد.

 

شیرازی با اعلام اینکه مردم ایران با قرار گرفتن در خط سرخ شهادت انقلاب اسلامی ایران را از گزند دشمنان انقلاب بیمه کردند، گفت: اعتقاد راه امام راحل و شهدا سبب حفظ نهضت انقلاب اسلامی ایران شد و حضور مردم در برگزاری یادواره‌های شهدا نشان از دلدادگی آنها به فرهنگ شهادت دارد و مردم با مشارکت در یادواره     شهدا برعلیه استکبار و منافقین فریاد می‎زنند، حضور مردم در یادواره شهدا نشان از ایستادگی آنها به خون شهدا دارد و اعلام می‎کنند که در زیر پرچم ولایت فقیه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران آمادگی کامل دارند.

 

وی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی مردم ایران در حال حاضر در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین و نیجریه به خوبی پیگیری می‎شود، گفت: طرح مبارزه با آمریکا در بین امت‌های اسلامی نهادینه شد و فرهنگ مبارزه با آمریکا در سال‌های آینده در سطح جهان گسترش پیدا می‎کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اعلام اینکه برخی‌ها فکر می‎کردند که مردم با فاصله گرفتن از دفاع مقدس و جنگ به سمت دنیاگرایی و تجمل‎گرایی روی می‎آورند، افزود: حضور پرشور مردم در یادواره‌های شهدا و نیز علاقه‌مندی مردم ایران به مبارزه با داعش و تکفیری‎ها در آن سوی مرزها نشان از در جریان بودن خط سرخ شهادت در رگ‌های مردم ایران دارد، روحیه شهادت‌طلبی مردم مازندران را می‎توان از تعداد شهدای مدافع حرم به خوبی تشخیص داد.

 

وی ادامه داد: اشتیاق مردم برای مبارزه با داعش و تکفیری‎ها نشان داد که جنگ فرهنگی دشمن در کشور اثر نکرد و مردم اعتقاد به اسلام و انقلاب اسلامی ایران دارند و همیشه برای حفظ ایران اسلامی تلاش می‏‎کنند.

 

شیرازی یادآور شد: فرهنگ شهادت‌طلبی مردم ایران در بین ملت‌های عراق و افغانستان نهادینه شد و نیروهای فاطمیون امروز تلاش دارند که ریشه تکفیری‎ها را در سوریه و عراق بخشکانند، مردم عراق به مرحله‌ای از علاقه‌مندی به نظام اسلامی ایران رسیدند که علاقه‌مند به حضور نیروهای ایران در کشورشان هستند.

 

 

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس در پایان گفت: جهانیان بداند مردم ایران با روحیه و عشق پای انقلاب اسلامی ایران ایستادند و امروز همه هم و غم این مردم حفظ پرچمی است که توسط امام راحل برافراشته و در دست رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قرار دارد./فارس

 

 

1 نظر
  1. محمد می گوید

    خیلی خوش بینانه بود حرف های جناب اقای شیرازی چرا که در تهاجم فرهنگی خیلی ما خوب دفاع نکردیم و فرهنگ ها عوض شده و به فرموده مقام معظم رهبری که ایشان اشاره کردند دستگاه های فرهنگی خوب عمل نکردند و من بخاطر مسائل فرهنگی شب ها خوابم نمی برد و گریه می کنم اینکه ایشان وقتی این چنین سخنانی را بیان می کنند یعنی دشمن موفق بوده و ما باید دست بکار بشیم نه اینکه خوش بینانه بگیم دشمن موفق نبود
    همین چند وقت پیش حضرت اقا نسبت به مسائل مجازی دغدغه داشتند مسولین فرهنگی غفلت نکنند و این نوع حرف ها خیلی خیلی خوش بینانه است و نشان از درک نکردن فرمایشات رهبرمعظم انقلاب است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.