پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوری: تصادف شدید بین سه خودرو در محور ساری – کیاسر + تصاویر

عضو شورای بخش چهاردانگه گفت: بعدازظهر امروز پنجشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ حدود ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه سه خودرو در محور ساری کیاسر به شدت با هم برخورد کردند.

1

 

ابراهیم ولاشی، عضو شورای بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از تصادف شدید بین سه خودرو در محور ساری – کیاسر خبر داد.

 

ولاشی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بعدازظهر امروز پنجشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ حدود ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه سه خودرو در محور ساری – کیاسر به شدت با هم برخورد کردند.

 

وی در مورد جزئیات این حادثه گفت: این تصادف در نزدیکی عبور روستای علمدارده در محور ساری – کیاسر و در حالی که جاده بر اثر بارندگی شب گذشته و امروز بسیار لغزنده بود بین یک دستگاه کامیون و دو پراید روی داد.

 

عضو شورای بخش چهاردانگه در مورد تعداد و وضعیت مصدومان این حادثه گفت: در این حادثه ۸ نفر از سرنشینان این سه خودرو به شدت مجروح شدند که مصدومان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به سرعت به مراکز درمانی شهر ساری منتقل شدند.

 

ولاشی در پایان گفت: مسیر جاده ساری – کیاسر برای مدت کوتاهی در پی این حادثه مسدود شده بود که با حضور به موقع دو دستگاه ماشین آتش نشانی و دو دستگاه آمبولانس مجدداً به حالت عادی برگشت.

 

عکاس: اسماعیل ولاشی

 

1 نظر
  1. سعيد می گوید

    سلام
    در این گزارش تصویر ماشین آتش نشانی و امداد که کمی دیر تر آمدند را نگذاشتید
    اما از حضور پلیس راه که به دور از خانواده و همیشه در راه ها با شرایط سخت هستند را فراموش کردید.
    پلیس در کنار مردم هست نه در برابر مردم
    پیشاپیش هفته ناجا را به این مردان بی ادعا تبریک می گویم و برایشان که از جان مایه می گذارند آرزوی سربلندی و توفیق دارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.