پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک سنگین در تمام محورهای مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران از ترافیک سنگین در تمام محورهای استان خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:مرکز مدیریت راههای مازندران دوشنبه شب ترافیک در ۲ محور چالوس و هراز منتهی به پایتخت را با توجه به بازگشت مسافران سنگین اعلام کرد.

 

این مرکز در گزارش ساعت ۲۱ خود اعلام کرد که ترافیک در محور چالوس – کرج در محدوده سیاه بیشه سنگین است ، ولی در سایر نقاط این محور مشکلی وجود ندارد.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ، در محور هراز هم ترافیک حدفاصل پلور تا آبعلی سنگین است و در سایر نقاط تردد روان جریان دارد .

وضعیت ترافیکی در جاده سوادکوه به تهران و همچنین جاده کیاسر که استان مازندران را به سمنان وصل می کند ، در حال حاضر روان است .

در همین حال پلیس راهور مازندران هم از بارندگی پراکنده در بعضی از مقاطع محورهای کوهستانی استان خبر داد و اعلام کرد که هم اکنون در محور کندوان محدوده ولی آباد ، محور فیروزکوه محدوده گدوک و ارتفاعات کیاسرمه گرفتگی شدید وجود دارد.

پلیس راهور از رانندگانی که از محورهای کوهستانی مازندران تردد می کنند خواست تا به خاطر بارندگی و لغزنده بودن جاده و همچنین کاهش دید ناشی از مه گرفتگی با احتیاط رانندگی کنند .

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن محور اصلی و ۳۵۰ کیلومتر آن کوهستانی است که اغلب فصول سال مه گرفتگی دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.