پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بسته‌های حمایتی پساکرونا در اختیار بازاریان قرار گیرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، علی‌کریمی فیروزجائی در گرامیداشت روز ملی اصناف در بابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء به ویژه شهید سردار سلیمانی و تبریک روز اصناف اظهار کرد: در سال‌های اخیر به سبب تحریم‌های ظالمانه که به ملت وارد شد و شیوع بیماری کرونا که به شدت این فشارها افزوده شد تلاش داریم تا از میزان این فشارها کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم مصمم در رفع مشکلات مردم است، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری باید توجه به اقتصاد، فرهنگ و عدالت محوری اولویت برنامه مجلس باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس مصمم است در دوره کوتاه مدت دست اندازهای فراروی کسب و کار، تولید و اقتصاد را از پیش پای مردم بردارد، تصریح کرد: نگاه عادلانه‌تری در عرصه قانون‌گذاری حاکم شود و باید بازنگری و نظارت دقیق‌تری بر اجراء قانون داشته باشیم، به‌خصوص به قانون‌هایی که تاکنون اجرایی نشدند توجه شود.

کریمی‌فیروزجایی با بیان اینکه در حوزه نظارتی باید نگاه مسئله محور در مجلس داشته باشیم،  خاطرنشان کرد: در مجلس باید مسائل اصلی شهرستان را شناسایی و کارگروه بررسی و رفع مشکل تشکیل دهیم.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل آب شرب، زباله، شیرابه، تصفیه‌خانه و حوزه راه مواصلاتی، مهم‌ترین دغدغه مسؤولان است، گفت: حل مشکلات در حد استانی و کشوری جزو اقدامات اساسی ما خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم نیز با تبریک روز اصناف اظهار کرد: نگاه ما نگاه ملی و استانی است و نگاه بخشی نداریم ولی مسائل اصلی و زیرساختی مثل آب، راه و زباله را مورد توجه قرار می‌دهیم. 

مهدی سعادتی افزود: تقاضا داریم به مشکل زباله استان توجه ویژه شود که تاکنون به آن عمل نشده است، ما آمدیم تا عمل کنیم، در حوزه فاضلاب جزو اولین شهرهایی بودیم که اقدام کردیم و اکنون از همه شهرها عقب‌تر هستیم.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تصریح کرد: با وجودی که بسیاری از بار نظام به دوش بازاریان است اما متاسفانه توجه به بازار کم است در حالیکه نقش بازاریان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف غیرقابل انکار است و نباید فراموش شود.

سعادتی با بیان اینکه پیگیر اصلاح قانون هستیم، گفت: نباید در حوزه مالیات تعرفه‌ها سلیقه‌ای اعمال شود، با توجه به خسارت وارده به بازار در بحث کرونا حمایت از بازار را مورد توجه قرار می‌دهیم، باید تسهیلات لازم و بسته‌های حمایتی پسا تحریم در اختیار بازاریان قرار گیرد.

 /۸۶۰۴۰/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.