پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم تکریم از بانوان فرهنگی آموزش و پرورش چهاردانگه

0

به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت روز زن، مراسم تکریمی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و بانوان فرهنگی شاغل در منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ این مراسم به دلیل تعطیلی های هفته گذشته به هفته جاری موکول شده بود و صبح امروز به میزبانی آموزش و پرورش چهاردانگه در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه(س) روستای خالخیل برگزار شد. خلیلی‌ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش، محرومی کارشناس حراست، امینی کارشناس فرهنگی و بانوان فرهنگی حضور داشتند.

«حامد خلیلی‌ازنی» رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم، “الگوگیری” را مفهومی مهم در زندگی انسان دانست و تاکید کرد: «حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای خانم ها در تمامی دوره های زندگی است.»

این مقام مسئول به بیان اهمیت ترویج فرهنگ احترام به مادر در بین دانش آموزان پرداخت و تصریح کرد: «هر اتفاق خیر و هر موفقیتی در زندگی فرزندان ایران اسلامی، مدیون دعای خیر مادران است.»

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه موفقیت بانوان فرهنگی در مسابقات و جشنواره های استانی و ملی را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت: «درخشش منطقه چهاردانگه در سال تحصیلی جاری تا حد زیادی مرهون زحمات بانوان فرهنگی است.»

وی با اشاره به اهمیت برقراری توازن بین زندگی شخصی و کاری اظهار کرد: «زنان شاغل در آموزش و پرورش در سه جبهه‌ی همسرداری، فرزندپروری و کلاس داری مشغول به ایثار هستند و به نوعی برقراری توازن بین زندگی اجتماعی و شخصی باعث ایجاد آرامش در خانواده شان می‌شود.»

خلیلی در پایان از تلاش مدیران و معلمان زن شاغل در مدارس منطقه چهاردانگه تشکر و عنوان کرد: «حس مادری شما در کلاس نیز قابل مشاهده و ملموس است. همین محبت هاست که دانش آموزان را جذب می‌کند.دانش آموزان، فرزندان معنوی ما هستند و به گردن ما حق دارند.»

در پایان، از بانوان فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با تقدیم هدیه و لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.