پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازداشت عوامل تخلیه نخاله در حریم کمربندی ها و رودخانه تجن ساری

0

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری با اعلام این مطلب که تخلیه هرگونه نخاله و پسماند ساختمانی در کمربندی ها و حاشیه رودخانه تجن ممنوع است گفت : با حکم دادستان علاوه بر جریمه و توقیف خودرو ، راننده نیز بازداشت خواهد شد .

 

بنا به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری یاسر بهارفر مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری مرکز مازندران در همین رابطه خاطرنشان کرد : جهت اطلاع بیشتر شهروندان از این موضوع ، بنرهایی در مکانهای مختلف نصب شده است ضمن اینکه در همین بنرها درخواست کرده ایم نخاله های ساختمانی را در محل مجازی که در روستان معلم کلا در نظر گرفته ایم تخلیه کنند .

 

وی همچنین از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این پیوند مورد را بلافاصله با روابط عمومی سازمان از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۴۸۲۰۲۱  یا شماره تلفن ۳۳۲۴۸۳۱۸ در میان بگذارند .

 

بهارفر در بخش دیگری از این مصاحبه اقدامات انجام شده از سوی سازمان متبوع خود را برای فرهنگ سازی تشریح کرد و گفت : در کنار کارگاه آموزشی مدیریت پسماند برای برخی از کارکنان  در برخی از مدارس نیز دوره های آموزشی برای دانش آموزان برگزار کرده ایم که با استقبال خوبی هم مواجه شده است . 

 
 
 
 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.