پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث بزرگترین بوستان استان مازندران در ساری

1

مهدی عبوری شهردار ساری با انتقال دفتر خود به محل احداث بوستان ولایت تأکید کرد : برای اجرای هرچه سریعتر ، دقیق تر و باشکوهتر این بوستان تا اتمام این پروژه در محل آن بصورت تمام وقت حضور خواهم داشت .

 

به گزارش مرکز امور رسانه شهرداری ساری مهدی عبوری که از ششمین روز اذرماه دفتر خود را به محل پادگان سابق منتقل کرده است پس از بازدید مجدد از تمامی محدوده های آن بلافاصله با مهندس رشیدی معاونت فنی و عمرانی و تنی چند از دیگر دست اندرکاران احداث این بوستان تشکیل جلسه داد .

 

وی در این نشست با تأکید بر ضرورت اجرای سریع و بی وقفه بوستان ولایت گفت : این بوستان باید دهه فجر افتتاح شود و برای تحقق آن هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نمی شود . چرا که با تمام توان و امکانات از شما حمایت می شود .

 

جوان اول شهر شش هزار ساله ساری آنگاه در مصاحبه ای ضمن بیان این مطلب که پس از انجام کلیه امور مقدماتی از امروز عملیات احداث بوستان با قدرت آغاز شده است گفت : بوستان ولایت که بی تردید عظیم ترین و زیباترین بوستان استان بشمار می آید از بخش ها و آیتم های متعددی برخوردار می باشد .

 

وی در ادامه با برشمردن مهمترین بخش های بوستان مورد نظر خاطرنشان کرد : پیاده راه اصلی بوستان –سردرب اصلی آمفی تئاتر روباز ؛ پیست دوچرخه سواری ؛ پارکینگ عمومی ؛ آبنما-پیست اسکیت ؛ صخره نوردی ؛ گنجینه آثار تاریخی ؛ خانه دانش وران استان ، انواع بازی های کودکانه و امکانات ورزشی برای بوستان ولایت در نظر گرفته ایم . ضمن آنکه این بوستان از مسجدی با شکوه هم برخوردار می باشد .

 

شهردار ساری در پایان تأکید کرد برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه هر روز رأس ساعت خاصی با تمامی عوامل اصلی شهرداری که دست اندرکار بوستان هستند نشستی خواهیم داشت تا بی درنگ مشکلات را مرتفع و اقدامات لازم جهت تسریع در احداث بوستان را انجام دهیم .

 

این گزارش حاکیست یه دلیل اهمیت احداث این پروژه مرکز امور رسانه شهرداری ساری هر روز خبر و گزارشی در این ارتباط منتشر می کند .

 

 

 

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    سلام.با عرض خدا قوت به مهندس عبوری
    ایشون در جشن ازاد سازی پادگان گفته بودن ۲ماهه پروژه رو اماده می کنن.
    ولی الان نزدیک به ۴ ماه گذشته
    قصد انتقاد ندارم . ولی به هر حال این اتفاق افتاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.