پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام با اتکا به قدرت لایزال الهی جنگ را فرماندهی می‌کرد

فرمانده سپاه چهاردانگه: دشمن تصور می کردند  فرمانده جنگ کسی  از نظامیان ارشد با هیبت و تعداد زیادی از مدال ها باید  باشد که جنگ را فرماندهی می کند در صورتی که می بینیم امام امت(ره) با اتکال به خدای متعال جنگ را فرماندهی می فرمودند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوزبه نقل از روابط عمومی سپاه چهاردانگه،  بسیج دانش آموزی و فرهنگیان چهاردانگه با همکاری  اداره آموزش و پرورش مراسم تجلیل از فرهنگیان ایثارگر را در روز یکشنبه 6 مهر 1399 در نماز خانه اداره آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام محمد کاظمی مدافع حرم و مشاورسردار سلیمانی، جعفری بخشدار،سرگرد پاسدار جواد نبوی فرمانده سپاه ، نجفی رییس اداره آموزش و پرورش  و جمعی از یادگاران دفاع مقدس  برگزار شد.

سرگرد پاسدار سید جواد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه در این مراسم ضمن تجلیل از مجاهدت  ایثار گران و  جهادگران  فرهنگی دفاع مقدس گفت: من دو نکته اساسی  پیرامون مدیریت جنگ توسط امام راحل را می خواهم برای شما در این فرصت بیان کنم.

وی گفت: دشمن تصور می کردند  فرمانده جنگ کسی  از نظامیان ارشد با هیبت و تعداد زیادی از مدال ها باید  باشد که جنگ را فرماندهی می کند در صورتی که می بینیم امام امت(ره) با اتکال به خدای متعال جنگ را فرماندهی می فرمودند.

فرمانده سپاه چهاردانگه افزود بعد از پیروزی بزرگ و فتح خرمشهر که جهان را به تعجب وادشت برای اینکه غرور فرماندهان جنگ را نگیرد می فرمایید «خدا خرمشهر را آزاد کرده است.»

سرگرد نبوی در ادامه  اظهار داشت: امام فرمود:« من دست و بازوان شما رزمندگان را می‌بوسم» و این فرمایش امام انرژی مضاعفی به رزمندگان می‌داد و همین عامل باعث پیروزی رزمندگان در جبهه های جنگ می‌شد. این نوع فرماندهی فرماندهی الهی جنگ بود.

در این مراسم یحیی رشمانلو یکی از ایثارگران فرهنگی خاطره ای از خضور در جبهه را بیان کرد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان ایثار گر، جهان آرا، حسینعلی عابدی، احمد سعیدی و یحیی رشمانلو با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.