پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین وضعیت روند عملیات تکمیلی پروژه چهارخطه محور ساری-تاکام

جلسه آخرین روند عملیات تکمیلی پروژه چهارخطه محور ساری-تاکام به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان، بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، هادیان بخشدار کلیجان رستاق، حسینی سرپرست حوزه طرح های شرکت زیر ساخت و توسعه مازندران و پیمانکاران پروژه برگزار شد. ‎

0

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری محمدعلی نوبخت در جلسه آخرین وضعیت روند عملیات تکمیلی پروژه چهارخطه محور ساری-تاکام ضمن تبریک ایام حلول ماه رجب و تبریک پیشاپیش چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام و شفاف سازی خواست مردم و الویت دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه طول محور این پروژه ۲۱/۳ کیلومتر بوده است که تاکنون ۱۷ کیلومتر به بهره برداری رسیده است افزود: عملیات روند احداث این پروژه از سال ۱۳۸۸ آغازه شده است و تاکنون پیشرفت فیزیکی پروژه ۷۰ درصد بوده و ۳ پیمانکار در قالب ۴ قراداد در حال تکمیل عملیات ۴ کیلومتر نهایی این پروژه می باشند.

فرماندار مرکز استان در ادامه اظهار کرد: قراداد تکمیلی قطعه یک محور ساری-تاکام به طول ۱۳/۳ کیلومتر و با مبلغ ۱۲۵۴ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و قراداد تکمیلی قطعه دو به طول ۳/۷ کیلومتر از ۸ کیلومتر با مبلغ ۲۷۹۴ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه طولانی مدت شدن روند احداث نهایی پروژه ها نارضایتی آحاد مردم را در پی داشته و آرامش روانی آنان را تحت الشعاع قرار داده است گفت: با شناسنامه دار کردن پروژه های نیمه کاره و ناتمام در شهرستان ساری و با ورود به موقع دستگاه های قضایی، نظارتی و امنیتی در این پروژه ها با خاطیان، سنگ اندازان و اهمال کاران برخورده قانونی خواهیم کرد و آنان را به مردم معرفی می نمایم.

محمد علی نوبخت در پایان با بیان اینکه میز کار ما میدان عمل است و وعده های کاغذی دیگر رنگی ندارد افزود: حسب دستور استاندار انقلابی مازندران در جهت تحقق حکمرانی مردمی و نه به مدیریت کارتابلی برای آسایش و آرامش بهتر و بیشتر مردم، بدون منت و مخلصانه در میدان عمل و کار تلاش خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.