پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی کیاسر

ماموران یگان حفاظت محیط زیست،شکارچیان غیرمجاز را در شهر‌های مختلف مازندران دستگیر کردند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت وکنترل درشهر‌های فریدونکنار، آمل، بابلسر، بابل، ساری، کیاسر، بهشهر- میانکاله شکارچیان غیرمجاز به همراه ۲۴ قبضه سلاح شکاری و لاشه بیش از ۳۰ قطعه پرنده دستگیر و بیش از یکصد رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۳ قطعه اردک گیلار کشف و ضبط کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی چند روز حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (دابودشت و وسطی کلا دشتسر) از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری، لاشه ۸ قطعه خوتکا، ۶ قطعه مرغابی،۳۰ قطعه گنجشک صحرایی و یک قطعه کبوتر صحرایی کشف و ضبط و در ادامه ماموریت ۵ رشته دام هوایی شکارچیان تخریب کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (اراضی آیش شهرک صنعتی و مناطق بهنمیر و عزیزک) از شکارچیان غیرمجاز ۱۰ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۲ قطعه اردک سرسبز،۱۲ رشته دام هوایی و ۴۲ عدد پایه دام جمع آوری کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه ابیا کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری طی چند ماموریت حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۶ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و ۸ باب کومه شکار و سه رشته دام هوایی جمع آوری و تخریب و درادامه یک قطعه پرنده گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

در کیاسر ماموران پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع از یک متخلف در حال شروع به شکار قرقاول خزری یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت وکنترل درحوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه لاشه ۹ قطعه مرغابی، ۵ قطعه چنگرکشف و ضبط ودرادامه ماموریت ۵۵ رشته دام هوایی و ۲۵ باب کومه شکار جمع آوری و تخریب کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.