پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین وضعیت جسمانی آیت الله نظری پس از عمل جراحی

فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه آخرین وضعیت جسمانی و عمومی آیت الله نظری را پس از عمل جراحی تشریح کرد.

1

 

nazariبه گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از رسا، حجت الاسلام محمود نظری، فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه  از بهبود حال عمومی ایشان پس از عمل جراحی خبر داد.

 

وی با بیان این که عمل جراحی آیت الله نظری به خوبی انجام شد، افزود: خوشبختانه با تلاش تیم پزشکی و دعای مردم نتایج عمل مثبت بوده است.

 

رییس ستاد بزرگداشت دهه غدیر کشور با اشاره به این که خوشبختانه حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه هر روز رو به بهبودی می رود، تصریح کرد: بنا بر نظر تیم پزشکی ایشان باید برای بهبودی کامل چند روز دیگر نیز در بیمارستان بستری باشد.

 

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان این که وضعیت جسمانی و حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه در حال حاضر خوب است، خاطرنشان کرد: انشاء الله با الطاف خفیه حضرت حق و توسل به ذیل عنایت اهل بیت(ع) همه بیماران عافیت کامل و ایشان نیز شفا پیدا کنند.

 

فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه همچنین در پایان از حضور شخصیت های کشوری و لشکری و به ویژه عموم مردم مؤمن و عالم دوست کشور در عیادت از آیت الله نظری خادم الشریعه تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، آیت الله نظری خادم الشریعه، از یاران صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مؤوسس و بنیانگذار دهه غدیر در کشور اردیبهشت ماه امسال به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های ساری بستری و پس از بهبودی مرخص که در ادامه از 21 اردیبهشت به منظور تکمیل روند درمان در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

1 نظر
  1. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    أللّٰهُمَّ‌ٱشفِ‌کُلَّ‌مَریضٍ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.