پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمنان بدانند هرگز چراغی که امام روشن کرد خاموش نخواهد شد

در صبح امروز جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ حجت الاسلام تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همینطور پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه ی شهید خانگاه کیاسر حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

0

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در صبح امروز جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ حجت الاسلام تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همینطور پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مدرسه ی شهید خانگاه کیاسر حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

 

امام جمعه چهاردانگه پس از انداختن رای به صندوق در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در رابطه با حضور ملت ایران در انتخابات ابراز داشت: خداوند را سپاسگزاریم به این که ملتی بسیار هوشمند، آگاه و حاضر در صحنه داریم که در زمان نیاز به لطف حضرت پروردگار حضور خودشان را برای استحکام نظام و انقلاب در هر صحنه ای که کشور نیازمند است شرکت می کنند و خودشان را در معرض دید قرار می دهند تا دشمنان بدانند که ملت ایران بیدار و آگاه هستند و ملت ایران برای حفظ نظام هرگز از پا نمی نشینند.

 

entekhabat-emam-jomae-2

 

وی در ادامه گفت: ما خدا را سپاسگزاریم که چنین مردم هوشمند و خوبی داریم. خدا را سپاسگزاریم به این که رهبری بسیار هوشمند تر از همه ی ملت که بیدار باش میدهند مردم را و مردم را به وظایفشان آگاه می کنند تا موقع نیاز بیایند در صحنه باشند تا در این امر مهم یعنی انتخابات در ۷ اسفند که روز سرنوشت ساز و روز امنیت ساز برای مملکت است حاضر بشوند که الحمد الله رب والعالمین مردم حاضر شدند و می بینیم که با اشتیاق به فرمایش رهبری را که فرمودند رای دادن هم وظیفه است و هم حق و به وظیفه ی خودشان عمل می کنند و هم به حق خودشان می رسند. از این جهت و جهاتی دیگر نعمت های فراوانی که خداوند به ما داد او را شاکر و سپاسگزاریم که چنین رهبری به ما کرامت کرد. دشمنان بدانند که هرگز چراغی که امام روشن کرد خاموش نخواهد شد و حتماً این انقلاب به دست رهبر و به دست این ملت به پیروزی نهایی خواهد رسید که در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب فرمودند که من اعتقاد راسخ دارم به ملت ایران، ان شاء الله مردم ایران بدانند به پیروزی نهایی خواهند رسید و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

 

حجت الاسلام تیموری در ارتباط با دخالت بیگانگان در امر انتخابات بیان داشت: مردم برعکس خواسته ی دشمنان عمل می کنند، یقیناً هیچ وقت مردم ایران خودشان را وابسته به بیگانگان نمی دانند و نخواهند دانست و اگر کسانی هم بخواهند در این مسیر حرکت کنند مردم از آنها رو بر می گردانند و بیزاری می جویند. یک عده هم اگر نا آگاهانه اسمشان رفت در لیست افرادی که وابستگی به بیگاننگان دارند که ابراز تنفر و بیزاری کردند. این ترفند دشمن اثر نخواهد داشت.

 

entekhabat-emam-jomae-1

 

وی در ادامه گفت: اما این موضوع خوبی برای ملت داشت و آن اینکه مردم بشناسند برخی از افراد هر چند که خودشان نخواهند اما به شکل غیر مستقیم احساس می شود که دشمن به آنها طمع ورزیده است. لذا آنها باید خیلی بیشتر و محکم تر برابر خواشت بیگانگان بایستند که مبادا آنها در رابطه با مسئله ی انقلاب طمع ورزی کنند. این گاهی در مردم هست که مردم به یاوه سرایی های بیگانگان مخصوصاً انگلیس هرگز توجه نمی کنند و نخواهند کرد و شاید احساس دشمن این بود که با تبلیغات سوء خودشان بدخواهانی که دنبال روی بیگانگان هستند تبلیغات بدشان خواستند مردم را مایوس کنند تا حضور نداشته باشند احساس کردند که چنین کاری از پیش نمی برند لذا خواستند دو دستگی و ایجاد اختلاف کنند، یک عده ای را طرفدار عده ای تا بین مردم اختلاف و انشقاق ایجاد کنند تا باعث ضعف و ناتوانی نظام و مملکت بشود که الحمد الله رب العامین با هشداری که رهبر دادند  مردم هرگز دنبال این انشقاق ها نمی روند و رهبر ما هم راه را مشخص کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.