پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات

0

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با صدور پیامی، از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدینَّهُم سُبُلَنا

حضور پرشور و نشاط مردم دین‌دار، شریف و بزرگوار دیار علویان، مازندران در پای صندوق رای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از ایمان و عشق به انقلاب دارد.

این حضور در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، بسی مایه مسرّت و شادی است.

رجاء واثق دارم مردم عزیز مازندران با این عمل خیر رضای خدا و خشنودی قلب مبارک حضرت حجت، روحی فدا را کسب کرده‌اند، ان‌شاالله

اینجانب از آحاد مردم عزیز استان و از تمامی نامزد‌های محترم ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یکایک رای‌دهندگان به نامزد‌های مورد نظر خود در هر دو مجلس، نهادها، دستگاه‌ها، مقامات اجرایی، نظارتی و امنیتی به‌ویژه عزیزانی که بزرگواری نموده و اینجانب را به‌عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری برگزیده‌اند صمیمانه تشکر می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت بیش از پیش منتخبین به مردمی که دین خود را اداء و تکلیف بزرگی بر گردن نمایندگان خود واگذار کرده‌اند، مسئلت دارم.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.