پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخابات تا این مرحله به نحو احسن در حال انجام است

بخشدار چهاردانگه صبح امروز جمعه ۷ اسفند برای حضور در انتخابات در دبستان شهید خانگاه شهر کیاسر رای خود را به صندوق انداخت.

0

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه صبح امروز جمعه ۷ اسفند برای حضور در انتخابات در دبستان شهید خانگاه شهر کیاسر رای خود را به صندوق انداخت.

 

 امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی ماست گفت:  هر رای ما یک تیر بر قلب دشمنان است یعنی عملاً با یک رای به دشمن نه می گوییم. تمامی مخالفان ما امروز چشمانشان به سمت ملت ایران است که با توجه به سایت های مجازی و رسانه های بیگانه که تبلیغات سوء بر علیه نظام انجام می دهند، ملت با هوش و با درایت کامل ان شاء الله بتوانند در این راه موفق باشند. هدف فقط سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران است.

 

entekhabat-bakhsdar-2

 

بخشدار چهاردانگه در رابطه با هماهنگی در اجرای هر چه بهتر این انتخابات در بخش چهاردانگه گفت: الحمدالله و به لطف خداوند بزرگ و با عنایت امام زمان و با همکاری همه ی همکاران و عوامل اجرایی، انتخابات تا این مرحله به نحو احسن در حال انجام است.

 

وی در ادامه افزود: کلیه ی عوامل اجرایی سر صندوق ها از یک روز قبل از انتخابات جانمایی شدند و مستقر در حوزه ها شدند و به لطف خداوند بزرگ برگزاری انتخابات پرشکوه در منطقه با شرکت حداکثری مردم در انتخابات شاهد خواهیم بود و از همه ی اهالی چهاردانگه تقاضا داریم تا در همان اوایل صبح نسبت به شرکت در انتخابات اقدام کنند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در رابطه با بروز مشکلات برای این انتخابات و در صندوق های سیار بخش چهاردانگه گفت: فعلاً هیچگونه مواردی که باعث خلل در امر انتخابات شود مشاهده نشده است.

 

entekhabat-bakhsdar-1

 

امینی با بیان اینکه در چهاردانگه طی آماری که گرفته شده ۱۱۰۷۸ نفر واجد شرایط رای گیری داریم اعلام نمود: حدود ۵۵۵ نفر رای اولی در بخش چهاردانگه داریم. با شرایط اقلیمی و به تناسب موقعیت شغلی این امار شاید آمار متغیری باشد.

 

بخشدار چهاردانگه در پایان ضمن تشکر از پایگاه خبری چهاردانگه از همه ی رسانه هایی که به طور کامل بخش وسیع چهاردانگه را به نحو احسن بدون هیچگونه حاشیه و جانبداری پوشش می دهند قدردانی نمود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.