پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه ای به عنوان آموزگار ماندگار استان مازندران انتخاب شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نخستین همایش آموزگار ماندگار استان مازندران امروز چهارشنبه 6 دی 1396 در سالن همایش کانون پرورش فکری استان مازندران برگزار شد.

“سید عیسی میرشفیعی لنگری” در همایش آموزگار ماندگار که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: بذر توسعه در دوران کودکی اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه در دوره ابتدایی روش تفکر به دانش آموزان آموخته می شود، تصریح کرد: در دوره ابتدایی برآنیم که رشد انسان ها به ویژه در حوزه شخصیت و هویت اتفاق بیفتد.

میرشفیعی با بیان اینکه آموزگاران به دنبال تربیت انسانهای مسئولیت پذیر هستند که بار اجتماعی را به دوش بکشند، افزود: برخورداری از عدالت آموزشی، ایجاد زندگی باکیفیت، ایجاد علاقه به یادگیری، ایجاد حس کنجکاوی در کودک و شناخت علمی محیط از جمله رسالت های آموزش ابتدایی است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به موفقیتهای آموزگاران مازندرانی، خاطرنشان کرد: همکاران ما در کشور حرف اول را می زنند و وزارت آموزش و پرورش حرفهای مازندران را در استانهای دیگر اجرایی می کند که این نشاندهنده توانمندی حوزه ابتدایی مازندران است.

 

در ادامه این همایش، کوچ پیده رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان نوشهر که خود از آموزگاران بودند و مقیمی یکی از آموزگاران برجسته استان خاطراتی از دانش آموزان ابتدایی بیان کردند.

از لحظات به یاد ماندنی این همایش معرفی سید داورد میرشفیعی لنگری جهرن نام آشنای تلیم و تربیت دوره ابتدایی  به عنوان آموزگار ماندگار استان مازندران بود که تشویق حضار جلوه ویژه ای به این همایش داد.

سید داورد میرشفیعی لنگری متولد 1334، آموزگاری خود را به نام سچاه دانش از سال 1353 در بخش مانه و سملقان  شهر ستان بجنورد آغاز کرد.

تدریس در دوره ابتدایی، تالیف چندین جلد کتاب، مدرس دانشگاه، مدرس کلاس های ضمن خدمت، داور جشنواره های الگوی برتر تدریس، مشارکت در تالیف کتب درسی دوره ابتدایی و اخلاق نیکو،  ایشان را به یک چهره ملی در تعلیم و تربیت دوره ابتدایی معرفی نموده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.