پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری راه‌اندازی معدن زغال‌سنگ کیاسر و دامداری 3000 راسی پشرت

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از بلاغ، با حضور بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کشور جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت ها و بنگاه های اقتصادی زیر مجموعه شستا در ساری و میاندورود بازدیدی انجام شد.

گفتنی است طی اولین حضور بازیان در ساری و میاندورود، از شرکت های صنایع چوب و کاغذ مازندران، پگاه رزم آوران، آنتی بیوتیک سازی ایران و سایر شرکت های زیرمجموعه بازدید به عمل آمد و قابلیت ها و کمبود های این شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت‌.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس مواردی از قبیل طرح توسعه شرکت آنتی بیوتیک سازی و رفع مشکلات ارزی شرکت، اعطای تسهیلات و توسعه و افزایش ظرفیت تولید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، ایجاد کارخانجات و واحد های صنعتی وابسته به تولیدات صنایع چوب و ‌کاغذ با احداث شهرک صنعتی و رفع مشکلات اشتغال جوانان در جنوب شهر ساری را از مدیرعامل شستا خواستار شد.

 بابایی کارنامی به احداث دامداری مولد ۳ هزار راسی دام سنگین در منطقه پشرت بخش چهاردانگه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده، موانع مهم احداث این واحد رفع گردیده و با حمایت هلدینگ شستا، باقی موانع رفع و این واحد احداث و آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس فراکسیون کارگری همچنین به پیگیری جهت راه اندازی معدن زغال سنگ کیاسر و پیگیری رفع مشکلات شرکت پگاه رزم آوران نیز اشاره کرد و افزود: مقرر گردید جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت ها با هلدینگ شستا در تهران انجام شده و تصمیم گیری های نهایی اتخاذ گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان در پایان ضمن تشکر از حضور بازیان مدیرعامل شستا در مازندران و مصوبات انجام شده در نتیجه سفر ایشان با اشاره به فعالیت های کشوری شستا در استان های مختلف اظهار کرد: بتوانیم با ظرفیت های بالای شستا، گام ها مهمی جهت رفع مشکلات شرکت ها و بنگاه های اقتصادی وابسته به هلدینگ برداریم‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.