پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران آغاز شد/محور کیاسر بارانی و لغزنده است

0

پایگاه خبری چهاردانگه: علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه ارتفاعات محورهای مازندران صاف و خشک است، اضافه کرد: وضعیت محور کیاسر مازندران به‌صورت بارانی و لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: با توجه به اجرای راهداری زمستانه و شرایط فصلی لازم است خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز باشند.

این مسؤول با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز شده است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیون به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلی به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، خاطرنشان کرد: استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو ضروری دارد چرا که این امر در صورت واژگونی خودرو از شدت زیاد و صدمات جدی افراد پیشگیری می‌کند.

قدمی در پایان گفت: شماره تماس 2182920 و 2182934 با پیش شماره 011 پاسخگوی افراد در طول شبانه‌روز به‌صورت 24 ساعت درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.