پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است/ترافیک محور کیاسر عادی و روان

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر را روان و عادی توصیف کرد و گفت: به دلیل بارش‌های پراکنده ، سطح جاده‌ها لغزنده است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ یدالله جهان تاب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بر  لزوم رعایت سرعت مطمئن تاکید کرد و توضیح داد: بارش پراکنده سبب شد تا در برخی از مناطق جاده خشک و جاهایی که بارش باریده است به یکباره جاده لغزنده شود، بنابراین رانندگان بیشتر مراقب باشند.

وی وضعیت جاده کیاسر را هم مه آلود توصیف کرد و بیان داشت: طبق گزارش هواشناسی تداوم پراکندگی باران در مازندران تا آخر هفته وجود دارد و لغزندگی سطح جاده‌های استان نیز است .

رییس پلیس راه مازندران همچنین گفت که احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کندوان و هراز دور از انتظار نیست و لازم است رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
هواشناسی مازندران شرایط جوی استان در روز جاری را صاف تا نیمه ابری و به ویژه در ارتفاعات همراه با افزایش دما و از شب ابری بتدریج همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.