پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عالیشاه با گل به فوتبال برگشت(عکس)

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان یک سال اخیر فوتبال ایران بوده است. هافبک سابق پرسپولیس نیم فصل سال گذشته با هدف گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد و در چند مسابقه نیز برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفت اما محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازان در نظر گرفت، شروع مشکلات عالیشاه بود.

عالیشاه به واسطه این محرومیت دیگر نتوانست برای تراکتور بازی کند و از سوی دیگر چون سرباز این باشگاه بود، حضور در تیم دیگری را نیز نتوانست تجربه کند. او در این خصوص تلاش‌های زیادی انجام داد تا بتواند کسری خدمت بگیرد و به پرسپولیس برگردد اما موفق به این کار نشد تا اینکه از حدود یکماه قبل به تمرینات تراکتورسازی اضافه شد.

با این تفاسیر عالیشاه خودش را آماده می‌کند تا از نیم فصل با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتورسازی بتواند در فهرست این تیم قرار بگیرد. هافبک سرباز تراکتور اما امروز بعد از حدود 9 ماه دوری از فوتبال در فینال جام شهدا با توجه به اینکه حکم مسابقات دوستانه را دارد، به میدان رفت.

عالیشاه در بازگشت به فوتبال توانست موفقیت خوبی را نیز رقم بزند و در بدو ورودش روی ارسال مهدی شریفی با ضربه سر دروازه سایپا را باز کرد. به نظر می‌رسد با این گل روحیه عالیشاه برای بازگشت به فوتبال بالا برود و از سوی دیگر با جبران عقب افتادگی بدنی که گل ‌محمدی درباره‌اش حرف زده، بتواند در نیم فصل دوم به مهره‌ای کلیدی برای تراکتورسازی تبدیل شود.

عکس: مصطفی منطقی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.