پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوری: کاپیتان پرسپوليس بازی الدحیل را از دست داد

کاپیتان پرسپوليس نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با الدحیل نخواهد بود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، در شرایطی که تمرین امروز پرسپوليس تحت‌الشعاع مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر بود، اکنون یحیی گل‌محمدی با مصدومیت کاپیتان خود، شرایطش برای این بازی سخت‌تر نیز شده است.

امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپوليس جدیدترین مصدوم سرخپوشان است که از اردوی این تیم خارج شد و به این شکل به صورت رسمی دیدار مقابل الدحیل را غایب خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی که برای دستیابی به صعود چشم به برترین تیمش مقابل الدحیل دوخته، پیش از این با مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری تیمش با دردسر مواجه بود. در آخرین تمرین این تیم نیز دانیال اسماعیلی‌فر در زمان گرم کردن طی برخوردی که با محمد عمری داشت مصدوم شد و نتوانست در تمرین اصلی حضور یابد.

اکنون با مصدومیت امید عالیشاه کار سرمربی سرخ‌ها برای چینش نفراتش سخت‌تر نیز شده است و باید دید آنها چه شرایطی مقابل الدحیل برای ترکیب اصلی دنبال خواهند کرد.

پرسپوليس در حال حاضر با ۸ امتیاز و بعد از النصر عربستان در جایگاه دوم جدول گروه قرار دارد و برای رسیدن به سهمیه صعود از این گروه ضمن برتری مقابل الدحیل، چشم به نتایج دیگر تیم‌های مدعی صعود دوخته است.

با این حال غیبت ستاره‌های تاثیرگذار این تیم چالش بزرگی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و باید دید او چه تدابیری را برای این بازی در نظر خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.