پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

شانس امید عالیشاه برای شکستن رکورد علی پروین!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش 3 ، علی پروین اسطوره فوتبال ایران با فاصله معنادار در صدر جدول بیشترین حضور یک بازیکن در تیم پرسپولیس حضور دارد و مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی دوم است. جالب اینکه اگر سیدجلال حسینی به لیگ ستارگان قطر نمی‌رفت و یک فصل را هم در نفت تهران از دست نمی‌داد، حالا فرصت این را داشت که صدرنشین باشد. اما به هر حال او افسوس نرسیدن به محمد پنجعلی را هم برای خود خواهد داشت.

جالب اینجاست که، امید عالیشاه کاپیتان چهاردانگه ای پرسپولیس در بازی بعدی به ششمین بازیکن تاریخ قرمزها تبدیل خواهد شد. اگر عالیشاه تا دو فصل آینده در پرسپولیس ماندنی شود، شانس خوبی دارد تا رکورد پروین را بشکند.

 امید عالیشاه کاپیتان 31 ساله پرسپولیس با ده فصل حضور در جمع سرخپوشان توانسته خود را به رهبر این تیم تبدیل کند و در قامتی بازیکنی تاثیرگذار ظاهر شده است. جالب است بدانید امید با پنج سرمربی مختلف در پرسپولیس کار کرده که در روزگار ثبات سرخپوشان، رکورد جالبی برای او محسوب می‌شود.

عالیشاه 247 بار پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و هفتمین بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه محسوب می‌شود. اگر عالیشاه در دو بازی باقیمانده نیم فصل برای تیم یحیی بازی کند، به رکورد بهروز رهبری‌فرد خواهد رسید که یک دستاورد جالب برای هر بازیکنی است.

با این حال کاپیتان قرمزها فرصت این را دارد تا در پایان فصل و با انجام 18 بازی دیگر، بالاتر از محمد پنجعلی، دومین بازیکن برتر تاریخ سرخپوشان از نظر تعداد بازی باشد. رکوردی که حتی سیدجلال حسینی هم باوجود سالهای متمادی حضور در پرسپولیس نتوانست به آن برسد.

صدرنشین این جدول علی پروین است که 341 بار برای پرسپولیس بازی کرده و عالیشاه 94 حضور دیگر در ترکیب قرمزها کم دارد تا به این آمار فوق‌العاده برسد و به عبارتی تنها در صورتی که تا پایان فوتبالش در پرسپولیس بماند به رکورد پروین خواهد رسید.

عالیشاه همچنین اگر تا پایان فصل 9 بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهد، بالاتر از سیدجلال حسینی، باسابقه‌‎ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.