پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه تحقق اقتصاد مقاومتی در دهستان پشتکوه با حضور سردار شریعتی+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در راستای عملیاتی نمون شعار سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و تحقق منویات مقام معظم رهبری جلسه ای با حضور دهیاران دهستان پشتکوه و با حضور سردار شریعتی در روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ در دهستان پشتکوه روستای مالخواست برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در راستای عملیاتی نمون شعار سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، و تحقق منویات مقام معظم رهبری جلسه ای با حضور دهیاران دهستان پشتکوه و با حضور سردار شریعتی در روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ در دهستان پشتکوه  روستای کوات برگزار شد.

 

در این جلسه دهیاران  روستاهای پشتکوه به معرفی مشکلات روستاهای خود پرداختند.

 

 خلیل نجفی رییس هیئت مدیره شرکت تعاونی روستای برد در این جلسه  گفت: مدیریت نحوه آبرسانی زمین های زراعی مناسب نیست و همچنین در صورت اجرای طرحی برای ذخیره آب در فصلهای غیر زراعی می توان اشتغال زایی ایجاد کرد و هم راندمان برداشت محصول را بالا برد.

 

کواتی دهیار روستای کوات: کمبود آب آشامیدنی در روستای خود را معضل دانست و خواستار پیگیری آن شد و همچنین بهبود وضعیت آسفالت جاده و جلوگیری از تخلیه زباله های شهر ساری را از مشکلات منطقه نام برد.

 

 محمدی دهیار روستای مالخواست: تغییر الگوی کشت در زراعت. مدیریت صحیح آبرسانی زمین های زارعی و احداث احداث بند آب جهت مدیریت آب را از مشکلات مردم نام برد و افزود کشاورزی و دامداری به هم وابسته هستند و با بهبود وضعیت کشاورزی باعث بهبود وضعیت دامداری دانست همچنین مشکلات در تحصیل دانش آموزان منطقه پشتکوه را عامل مهاجرت مردم به شهر نام برد.

بعد از پایان  این جلسه  سردار شریعتی از روستاهای منطقه بازدید نمود.

 

photo_2016-07-27_23-46-10

 

photo_2016-07-27_23-46-17

photo_2016-07-27_23-46-21

photo_2016-07-27_23-46-27

photo_2016-07-27_23-46-40

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.