پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

8 هزار متر مربع معابر شهری کیاسر آسفالت شد

شهردار کیاسر خبر داد؛

شهردار کیاسر گفت: در سال 99 حدود 8 هزار و 252 مترمربع عملیات لکه گیری و آسفالت خیابان های اصلی و فرعی شهر کیاسر انجام شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسرمهندس کاظمی، اظهار داشت: با توجه به اینکه آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر یکی از خواسته های شهروندان بوده، شهرداری کیاسر از محل به اعتبارات عمرانی اقدام به اجرای پروژه آسفالت در سطح شهر نموده است.

وی با بیان اینکه در سال 98 حدود 3 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتبار جهت آسفالت خیابان ها و معابر محقق شد، تصریح کرد: همچنین حدود 12 میلیارد و 170 میلیون ریال اعتبار در سال 99 به منظور پروژه آسفالت خیابان های سطح شهر کیاسر هزینه شده است.

مهندس کاظمی ادامه داد: عملیات لکه گیری وآسفالت مسیر بلوار سپهبد شهید سلیمانی،خیابان شهریار،خیابان معلم، وروری شهر تابلو سلام تا میدان معلم،ابتدای خیابان لاله زار،خیابان سادات محله،خیابان جنب کتابخانه عمومی شهرو خیابان ورودی و پشت سپاه توسط شهرداری انجام شده است.

شهردار کیاسریادآور شد: حدود 4 هزار متر مربع عملیات بیس ریزی خیابان ها و معابر سطح شهر توسط شهرداری در سال 99 اجرایی شده است.

مهندس کاظمی با اشاره به اینکه اجرای عملیات جدول گذاری به طول 150 متر به منظور اهمیت و ضرورت به مسائل عمرانی شهر صورت گرفته است، ادامه داد: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آبهای سطحی اجرایی شده است.

وی، رضایت‌مندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری دانست و اظهار کرد: تلاش می‌شود تا با جلوگیری از کنده‌کاری‌های بی‌جا و مدیریت حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.