پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقرار اداره مستقل و درمانگاه تامین اجتماعی در بخش چهاردانگه ضروری می‌باشد

رییس شورای اسلامی بخش

محمدرضا نوریان  در باره تعداد کارگاه های فعال و بیمه شده گفت: در بخش چهاردانگه 1800 کارگاه تولیدی( کارگاه های صنعتی، کشاورزی و دامی) با بیش از 4000 نفر بیمه شده فعال می باشد.

0

محمدرضا نوریان رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: بخش تاریخی چهاردانگه با وسعت تقریبا 1500 کیلومتر مربع، وسیع ترین بخش استان مازندران می‌باشد، محور اصلی مازندران به استان‌های شرقی و جنوبی کشور( محور کیاسر) از این منطقه عبور می‌کند. تعدادی کارگر در دو شهرک صنعتی، شهرک دامپروری، کارخانه سیمان، کارخانه آرد، کارگاه‌های کوچک، معادن شن و ماسه و زغال سنگ، مرغداری‌ها، در زمینه کشاورزی  و باغی مشغول فعالیت می‌باشند همچنین عبور خط اصلی 42 اینچی گاز از منطقه، نوید روزهای بهتری را در حوزه صنعتی شدن می دهد.

محمدرضا نوریان  در باره تعداد کارگاه‌های فعال و افراد بیمه شده تامین اجتماعی در بخش چهاردانگه گفت: در بخش چهاردانگه 1800 کارگاه تولیدی( از کارخانه سیمان، کارخانه آرد،کارگاه های صنعتی، کشاورزی و دامی) با بیش از 4000 نفر بیمه شده فعال می‌باشد.

وی در پیرامون مشکلات بیمشه شدگان تامین اجتماعی در بخش افزود با این تعداد بیمه شده و با توجه به شرایط خاص بخش چهاردانگه، از قیبل وسعت زیاد، پراکندگی روستاها، صعب العبور بودن جاده‌ها، تصادفات جاده‌ای و فاصله زیاد روستاها از شهر ساری( بیش از صد کیلومتری) لزوم ارتقاء نمایندگی تامین اجتماعی کیاسر  به اداره مستقل تامین اجتماعی بخش چهاردانگه  بسیار ضروری  می باشد.

رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه اظهار داشت، با توجه به استقرار نمایندگی تامین اجتماعی در منطقه،  استقرار نمایندگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شعبه بانک رفاه در کیاسر مرکز بخش مورد نیاز جدی مردم بخش چهاردانگه می‌باشد.

محمدرضا نوریان در باره مشکلات درمانی افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بخش چهاردانگه  افزود، با توجه به این تعداد بیمه شده و افراد تحت پوشش همچنین فاصله از مرکز شهرستان منطقه نیاز جدی به احداث درمانگاه  تامین اجتماعی را دارد.

وی در رابطه با مقدمات احداث درمانگاه تامین اجتماعی در منطقه گفت: خیری 1500 متر مربع زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی اهداء نموده است و شهرداری کیاسر و کارخانه سیمان و دیگر نهاد برای احداث درمانگاه در مرکز بخش اعلام آمادگی نمودند و خیر قول اهداء یک دستگاه آمبولانس را به درمانه تامین اجتماعی تقبل نموده است.

رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه در پایان ضمن تشکر از توجه محمودی مدیر کل تامین اجتماعی استان مازندران که خودشان از فرزندان همین منطقه است و با درد و رنج مردم این دیار آشنا می‌باشد درخواست کرد برای ارتقاء نمایندگی تامین اجتماعی به اداره مستقل تامین اجتماعی و احداث درمانگاه تامین اجتماعی در بخش چهاردانگه مساعدت لازم مبذول دارند تا دعای خیر همولایتی‌ها برای همیشه پشت سر ایشان باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.