پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

متن نامه شورا و دهیاران روستاهای چهاردانگه به مقام معظم رهبری + تصویر نامه

0

اهالی بیش از 50 روستای چهاردانگه با امضای طوماری مراتب اعتراض خود را نسبت به انتقال زباله های شهرستان ساری و همچنین بی توجهی مسئولین استان مازندران به این منطقه را خدمت مقام معظم رهبری اعلام نمودند.

  متن نامه به شرح ذیل می باشد:

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)

با سلام و درود محضر رهبر بزرگوار امت، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دامة برکاته ) با یادآوری عطر دل انگیز قدوم مبارک شما به منطقه چهاردانگه ساری (روستای اروست) ، پس از گذشت قریب به دو دهه، همچنان فضای دلهای اهالی منطقه از فیض آن دیدار ، بهاری است.

بی شک عمران و آبادانی امروز و فردای این منطقه همچنان مدیون و مرهون نسیم گره گشای وجود مبارک رهبر عزیزمان در سفر به این خطه است.

رهبر عزیز

چه کنیم که همچنان حس یگانه ملجا امید بودن حضرتعالی پس از خداوند تبارک و تعالی و ائمه معصومین (ع) در ما غالب است و به دنبال برخی بی توجهی ها از سوی برخی مسئولین نسبت به منطقه، باز به شما پناه می آوریم و با کمال شرمساری عرض حال تقدیم می داریم.

متاسفانه قریب به هشت سال است که منطقه چهاردانگه به محل تخلیه زباله های شهری مرکز استان تبدیل شده و موجبات رنج و ناراحتی اهالی منطقه را فراهم آورده است. صرف هزینه های هنگفت مسئولین استان برای انتقال زباله به منطقه به جای تلاش برای اجرایی کردن کارخانه های زباله سوز یا بازیافت زباله محل پرسش و تامل است.

علیرغم اعتراض های مکتوب، طومارهای پیاپی و پیگیری های مکرر و هشدار های دلسوزانه نسبت به مسئولیت شرعی و قانونی در قبال حفظ محیط زیست و طبیعت بکر و ییلاقی منطقه ، تخرب چشمه طبیعی سورت به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ، صدمه گردشگری ، تهدید سلامت افراد، آب شرب، کشاورزی و دامداری روستائیان و افزایش میل مهاجرت به شهرها، مسئولین محترم کماکان بر اجرای این تصمیم اصرار ورزیده و چاره ای برای حل این مسئله بغرنج نیاندیشیده اند.

به همین روی، باز دستان تمنای اهالی به سوی یار غمخوار و محرومان امت و رهبر فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دراز است و با آرزوی سلامتی و طول عمر برای حضرتعالی از درگاه ایزد متعال، چشم امید به تدبیر شما دوخته ایم.

تمام خاطر اهلم هنوز نورانی است      تمام راه قدمهای تو چراغانی است

نسیم و عطر دل انگیز یاد تو در دل     بهار در دل این آسمان بارانی است

scan-140212-0001 scan-140212-0002

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.