پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

عضو شورای شهر ساری، ربیع فلاح را به مناظره دعوت کرد

محمدی کیادهی عضو با سابقه شورای شهر ساری در پاسخ به اظهار نظر استاندار مازندارن در نشست رسانه ای خود در نامه‌ایی آمادگی خود را برای مناظره با ربیع فلاح اعلام کرد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: محمدی کیادهی عضو با سابقه شورای شهر ساری در پاسخ به اظهار نظر استاندار مازندارن در نشست رسانه ای خود در نامه‌ایی آمادگی خود را برای مناظره با ربیع فلاح اعلام کرد.

 

جناب آقای دکتر ربیع فلاح

استاندار محترم مازندران

با سلام و احترام؛

طبق اخبار واصله جنابعالی در نشستی که اخیراً با اصحاب رسانه داشته‌اید باصراحت ضمن دفاع از مدیریت و عملکرد خود برای مناظره با مخالفان خویش اعلام آمادگی کرده‌اید.

اینجانب که افتخار دارم طی چهار دوره نماینده مردم گرانقدر ساری در شورای اسلامی شهر بوده و هستم و ناگفته پیداست با مردم در تمامی زمینه‌ها و موارد همراه، همگام و همدلی داشته ام، اینک نه به عنوان مخالف بلکه به عنوان منتقد مدیریت استان برای این مناظره اعلام آمادگی می‌کنم.

ضمن اینکه چندی پیش نیز دکتر یوسف‌نژاد نماینده محترم مردم مرکز مازندران در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه‌ای با صراحت تمام از مدیریت استان انتقاد کردند و این خود می‌تواند زمینه ساز دعوت از ایشان برای مشارکت در این مناظره باشد تا دو نماینده مردم در پارلمان شهری و کشوری با جنابعالی چهره به چهره شده و جهت بیان ضعف‌ها و نقدها به امید توجه به آن‌ها مناظره پیشنهادی جنابعالی را عملی بسازیم در پایان خاطرنشان می‌شود نظر به اهمیت عنصر توسعه، پیشنهاد می‌شود محور مناظره نیز این عنصر در حوزه‌های شهری، فرهنگی، گردشگری، صنعتی و کشاورزی و در نهایت اقدامات انجام شده در عرصه  ایجاد اشتغال اعلام گردد.

 

محمدی کیادهی
عضو شورای اسلامی شهر ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.