پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در انتخابات شورا شرکت می‌کنم/ برخی دوستان در هنگام رقابت، رفاقت را فراموش کرده‌اند

ما خواهان ارتباط صمیمانه دو نماینده منتخب مردم هستیم ولی متاسفانه همیشه یکی از آسیب‌های بزرگ مازندران و حوزه ساری، وجود اختلافات است و بسیاری منافع خود را در اختلافات می‌بینند

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: جدا از شخصیت سیاسی فرامرز نقیبی، بسیاری این عضو باسابقه شورای شهر ساری را با اخلاق خوب و صداقتش می‌شناسند. کسی که همواره لبخندی بر لب دارد و با حس شوخ طبعی‌اش به هیچ عنوان احساس برخورد با یک سیاستمدار را به مخاطب القا نمی کند.

 

فرامرز نقیبی بالاترین رای را در چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی کسب کرد و با این پشتوانه مردمی، وارد عرصه رقابت‌ دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد اما به دلایلی نتوانست از فیلتر شورای نگهبان بگذرد.

 

فرامرز نقیبی که عضوی از جریان عملگرایی است در انتخابات ۷ اسفند از علی اصغر یوسف نژاد و عباسعلی ابراهیمی حمایت کرد.

 

گفت‌وگویی با فرامرز نقیبی انجام دادیم که در ادامه منتشر شده است:

 

مازندمجلس: پس از عدم حضور در مجلس به دلیل ردصلاحیت، بفرمایید سرنوشت ادامه فعالیت‌های سیاسی شما چه خواهد شد؟

 

نقیبی: سال ۹۴ سال پرتلاطمی برای بنده و دیگر دوستان شورا بوده با اینکه خودم نتوانستم در نهایت به عنوان نامزد در انتخابات شرکت کنیم اما خوشحالیم که انتخابات پرشوری را شاهد بودیم و نقش ما (نامزد مستعفی از شورا) در این مهم تاثیرگذار بوده وشکر که توانستیم مردم را به پای صندوق‌های رای بیاوریم مطمئنا ردصلاحیت‌ها پایان کار سیاسی ما نیست و از این اتفاق ناراحت نیستم و باورم این است که حتما خیری در این کار بوده است ما سرباز نظام هستیم و خدمت به مردم از اولویت کارهای ماست.

 

احتمالا پس از انتخابات و آغاز مجلس تغییراتی را در استان و مدیریت آن شاهد خواهیم بود و اگر تشخیص بر حضور ما باشد ما این آمادگی را داریم که در خدمت مردم باشیم اگر هم نیازی به حضور ما نبود برنامه بنده این است که در انتخابات شورا در ۲ سال آینده شرکت کنم.

 

مازندمجلس: بفرمائید در انتخابات از چه کسانی حمایت کردید؟

 

نقیبی: پس از ردصلاحیت، سعی ما این بود که گزینه اصلی ما از نامزدهای اصلاحات باشند و پس از درخواست همکاری آقای یوسف‌نژاد با توجه به اینکه وی از اعضای اصلی و توانمند جریان اصلاحات بود و به عنوان کسی که نگاه مثبتی به مسائل و امور دارد و از نمایندگان بسیار خوب ما و مورد حمایت جریان عملگرایی بود از وی به عنوان گزینه اصلی حمایت کردیم.

 

برای گزینه دوم هم خیلی از دوستان ما در چهاردانگه، کلیجان‌رستاق و ساری انتظار داشتند از آن‌ها حمایت کنیم اما با تیم عملگرایی به این نتیجه رسیدیم که روی ۲ گزینه همسو با جریان عملگرایی جهت توسعه و رفاه شهری، از ۲ گزینه مناسب استفاده کنیم که در نهایت فقط گزینه اول ما به مجلس راه یافت البته گزینه دوم منتخب مردم (محمد دامادی) از دوستان من در شورا بود و برای وی آرزوی موفقیت دارم ضمن اینکه ما خواهان ارتباط صمیمانه دو نماینده منتخب مردم هستیم ولی متاسفانه همیشه یکی از آسیب‌های بزرگ مازندران و حوزه ساری، وجود اختلافات است و بسیاری منافع خود را در اختلافات می‌بینند.

 

تلاش ما این است که این اختلافات برطرف شود و مدیران و نمایندگان مازندران در مجلس و استان موفق عمل کنند و دیگر شاهد کنارگذاشتن مدیران خوب ساروی نباشیم تا مدیریت شهری توسعه پیدا کند.

 

مازندمجلس: در روز ثبت‌نام فکر می‌کردید پایان رقابت‌ها چگونه باشد و جایگاه خود را در بین نامزدهای دیگر کجا می‌دانستید؟

 

نقیبی: بنده فکر می‌کردم رقابت من با آقایان یوسف‌نژاد، آقامیری، شجاعی، دامادی و زارعی باشد چون نسبت به بقیه از شانس رای‌آوری بالاتری برخوردار بودند و برجستگی اجتماعی بالاتری داشتند و با توجه به اینکه ۲۷ ماه تلاش کردم به نظر خودم و بسیاری از دوستان و همشهریان، ظرفیت این را داشتم که یکی از دو نماینده ساری و به احتمال فراوان نماینده اول ساری باشم.

 

مازندمجلس: نظرتان راجع به افراد زیر را بیان کنید:

 

آیت‌ا… جنتی: باور کنید از ایشان و شورای نگهبان جز صداقت و پاکی ندیدم چون واقعت انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای هستند و ردصلاحیت ما، پرونده‌سازی برخی دوستانی بوده که در هنگام رقابت، رفاقت را فراموش کرده‌اند.

 

یوسف‌نژاد: جزو ۱۰ نماینده برتر کشور.

 

دامادی: جوانی پرانرژی که اگر به حاشیه‌ها دامن نزند حرف ندارد.

 

عبوری: از مدیران بسیار توانمند و پر انرژی کشوری است که خود فردی سالم و اهل تعامل است و اگر کمی درگیر حاشیه‌های اطرافیانش می شود، فوق‌العاده است.

 

ربیع فلاح: استاندار مازندران، نمی‌خواهم درباره مدیریت استان صحبت کنم اما در طول ۲۷ ماه انتخابات که با اقشار مختلف ارتباط نزدیک داشتم انتظارشان از دولت آقای روحانی بیشتر از این بود.

 

مازندمجلس: برنامه شما برای تعطیلات نوروز چیست و آیا قصد مسافرت دارید؟

 

نقیبی: عید و لحظه تحویل سال را در کنار مرقد همسر مرحومم خواهم بود که ۶ ماهی است ما را تنها گذاشت و می‌خواهم در کنار ۲ دخترم باشم تا نظر آن‌ها برای ایام نوروز چه باشد.

 

سخن پایانی:

 

نقیبی: در پایان امیدوارم سال ۹۵ سالی پربرکت و خوبی برای مردم باشد بخصوص جوانان که مشکلات زیادی از جمله اشتغال دارند و خانواده های آنها نیز نگران آینده آن‌ها هستند.

امیدواریم معضلات جامعه یکی پس از دیگری حل و ریشه‌کن شود تا سالی پربار و با برکت را رقم بزنیم همچنینن برای دولت، نمایندگان، مدیران و مسئولان و همه دلسوزان و خدمتکاران به نظام ارزوی موفقیت می‌کنم.

 

منبع: مازند مجلس

1 نظر
  1. م موسوي می گوید

    مهندس عزیز هرجا ودر هرپستی که باشی درقلب ماجای داری عمل شما برای ما ثابت شده است ماسرباز پا به رکاب شما هستیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.