پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جنگ شهردار و نماینده ساری برای چیست؟/ دوقطبی مخرب در مرکز استان

به نظر می‌آید دامادی و عبوری به طور مستقیم تقابلی با یکدیگر نداشته باشند و بیشتر، اختلافات از اطرافیان آنها ناشی می‌شود که یک دو قطبی مخرب را در مرکز استان تشکیل داده‌اند/ متاسفانه منشا اختلافات از هر جایی که باشد باعث شده ساری به میدان کولوسئوم تبدیل بشود به طوری که هرکدام از این افراد حیات خود را در ممات دیگری ببینند و حتی حذف رقیب را راه پیروزی خود بدانند

7

 

پایگاه خبری چهاردانگه: میدان کولوسئوم یکی از عجایب هفتگانه جهان است که در شهر رم قرار دارد. این آمفی تئاتر در قرن اول میلادی بنا شده است و محلی برای نبرد گلادیاتورها بوده که معمولا در جنگ دو گلادیاتور، تنها یکی از آنها زنده از این میدان بیرون می‌آمد.

 

حال و هوای این روزهای شهر ساری بی‌شباهت به این میدان نیست. جایی که دو سیاستمدار جوان ساری که اتفاقا هر دو از سرمایه‌های این استان هستند و محبوبیت بسیاری هم در بین مردم شهر دارند، در تقابل با یکدیگر قرار گرفته‌اند به طوریکه کمتر شهروند ساروی است که از این رویارویی مخرب خبر نداشته باشد و به دنبال دلیل آن نباشد.

 

اما به راستی ریشه اختلاف بین این دو نفر کجاست و چرا به جای اینکه توانمندی‌های این دو جوان در راستای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر قرار بگیرد، مدام در حال خنثی کردن یکدیگر هستند؟

 

برخی ریشه این اتفاق را در تغییرات پیشین در شهرداری می‌دانند و برخی علل دیگری ذکر می‌‌کنند که ریشه در انتخابات دور گذشته دارد اما هرچه که هست به نظر می‌آید دامادی و عبوری به طور مستقیم تقابلی با یکدیگر نداشته باشند و بیشتر، اختلافات از اطرافیان آنها ناشی می‌شود که یک دو قطبی مخرب را در مرکز استان تشکیل داده‌اند. نتیجه این دوقطبی این شده که به جای آنکه انرژی این دو نفر هم‌افزایی شود، در جهت مخالف و خنثی سازی یکدیگر پیش رفته‌اند تا به جایی که بسیاری از صاحب نظران، دیگر محمد دامادی و مهدی عبوری را قابل جمع نمی‌دانند و راه چاره را در غلبه یکی بر دیگری می‌دانند.

 

متاسفانه منشا اختلافات از هر جایی که باشد باعث شده ساری به میدان کولوسئوم تبدیل بشود به طوری که هرکدام از این افراد حیات خود را در ممات دیگری ببینند و حتی حذف رقیب را راه پیروزی خود بدانند. نقش شهردار، تقابلی با نقش نماینده مجلس ندارد بلکه در یک راستا و هر دو به یک اندازه برای شهر مهم هستند. هر دو در توسعه و آبادانی شهر می‌توانند تاثیرگذار باشند و می‌توانند به شهروندان خدمت کنند.

 

حال که محمد دامادی در انتخابات ۷ اسفند نشان داد همچنان چهره‌ای محبوب و مورد اعتماد منطقه است و از طرفی جو عمومی شهر هم در حمایت از مهدی عبوری است، این تقابل‌های پیش و پا افتاده چه معنایی می‌تواند داشته باشد به غیر از لج و لجبازی که در شان و مقام این مسئولان نیست. هم محمد دامادی و هم مهدی عبوری از خانواده‌های اصیل و بانفوذ هستند و از کودکی در خانه‌ای زندگی کردند که سیاستمداران و بزرگان زیادی در آن رفت و آمد داشتند بنابراین این رفتارها از آنها بعید است. آیا فکر نمی‌کنند که آیندگان در مورد آنها چه خواهند گفت؟

 

جنگ شهردار و نماینده ساری برای چیست؟/ دوقطبی مخرب در مرکز استان

نویسنده : سرویس سیاسی مازندمجلس

7 نظرات
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    دامادی دامادی حمایتت میکنیم

  2. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    دامادی دست تو باز میکند پنجره های بسته را

  3. طرفدار حق می گوید

    عبوری دوست داریم

  4. شهروندساروی می گوید

    وقتی شهردارساری برای حذف مهندس محمد دامادی در انتخابات این دوره شب نامه پخش میکرد و از هر راهی به دنبال تخریب این چهره محبوب شهر بود باید فکر اینجا رو میکرد. به نظر بنده دراینده ای نچندان دور شاهدبرکناری عبوری خواهیم بود.

  5. مهدی می گوید

    از کی تا حالا دامادی سرمایه ساری شده
    بر اساس کدام عملکرد وخدمات؟

  6. کیاسری می گوید

    عاشقتم مهندس دامادی

  7. حسین اسماعیلی می گوید

    از خودمان یپرسیم که امسال در مسجد شکوهی چه کسی را در حل خرید رای دستگیر کردند؟ جای پولی صرف خرید رای میش کی و چگونه پر میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.