پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردانگه میزبان رکابزنان رهروان شهدای مدافع حرم+ تصاویر

خبری چهاردانگه دو تن از دوچرخه سواران بسیجی بهشهر تحت عنوان رهروان شهدای مدافع حرم حال رکاب زدن مسیر بهشهر – بندر عباس روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ مهمان مردم خون گرم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر بودند.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه دو تن از دوچرخه سواران بسیجی بهشهر تحت عنوان رهروان شهدای مدافع حرم  حال رکاب زدن مسیر بهشهر – بندر عباس روز سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ مهمان مردم خون گرم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر بودند.

 

ایمان آوار و آقا محمد غلامی دو دوچرخه سواری هستند که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مظلوم حرم حضرت زینب(س) و به یاد شهید فیروز آبادی شهید مدافع حرم نکایی در روز یکشنبه بعد از دیدار با خانواده این شهید سرفراز حرکت خود را آغاز نمودند و بعد از عبور از شهر ساری به کیاسر رسیدند و از آنجا به دامغان و از طریق جاده جندق عازم بندر عباس هستند.

 

این دوچرخه سواران انگیزه خود را از انتخاب این مسیر گفتند: در ایام عید نوروز کاروان های زیادی عازم مناطق جنگی هستند و این مسیر عطر شهادت را می دهد. ما مسیر دیگری انتخاب کردیم تا یاد آور مظلومیت شهدای حرم باشیم و مظلوم بودن این شهدا را به همگان گوشزد نماییم که امنیت و آرامش امروز ما مرهون ایثار و از جان گذشتن این شهدا در سرزمین قربت می باشد.

 

این دو دوچرخه سوار بسیجی از پذیرایی مردم خون گرم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر به ویژه سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه تمام امکانات را در اختیار ما قرار دادند سپاسگزاریم.

 

لازم به یاد آوری است بارش برف در بخش چهاردانگه باعث کندی حرکت این دوچرخه سواران شد.

 

HAREM

 

HAREM (2)

 

HAREM (3)

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.