پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تفسیر والفجر والیال عشر با حضور میلیونی در راهپیمایی۲۲بهمن تجلی می یابد

امام جمعه چهاردانگه با بیان اینکه تفسیر آیه شریفه والفجر والیال عشر با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی۲۲بهمن بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی تجلی می یابد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت الاسلام یوسفعلی تیموری، امام جمعه چهاردانگه امروز(۱۹بهمن) در آستانه آغاز سی و هشتمین بهار آزادی ایران اسلامی از بند استبداد رژیم ستم شاهی ب پیرامون اهمیت حضور حداکثری در راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن، اظهار داشت: بیست و دوم بهمن ۵۷خداوند تبارک و تعالی به ملت ایران و آزادی خواهان دنیا عنایت ویژه نمود بدین گونه که از این روز به عنوان یوم الله یاد می شود.

 

وی با بیان اینکه ۲۲بهمن حیات دوباره به ایرانیان و جهان اسلام بخشید، گفت: در این روز ملت سرافراز ایران به حق آیه شریفه والفجر والیال عشر را معنا نمودند.

 

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه ۲۲بهمن روز عزت، آزادی، استقلال ملت ایران است، خاطرنشان کرد: هر فردی که به دنبال تحقق این دستاورد عظیم است بایستی در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال با قدرت و شکوه بیشتری حاضر شود.

 

وی با تاکید اینکه حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی این روز بزرگ، مایوس کننده دشمنان انقلاب و اسلام خواهد بود، افزود: مردم با حضور خود به جهانیان اعلام می کنند که که از اهداف امام خمینی(رحمت الله علیه) و شهدا در مبارزه با استکبار کوتاه نخواهند آمد.

 

حجت الاسلام تیموری با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر عزت اسلام و ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشد، بیان داشت: امسال ۲۲بهمن زن و مرد، پیر و جوان با وحدت و انسجام خود، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات می کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امنیت کشور را تضمین می کند، گفت: مردم با حضور حداکثری دراین روز پیام  فروبستن چشم طمع از این مرز و بوم را برای دشمنان انقلاب مخابره می نمایند./شبستان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.