پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فوتبال ساری مرده و بنده نمی توانم مرده را زنده کنم

ستاد اسفندیار بالویی یکی از پیشکسوتان برجسته فوتبال مازندران در گفتگویی صمیمی و در پاسخ به این سوال که چگونه شد مسئولیت سرمربیگری صنعت ساری در لیگ ۲ کشور را قبول کردید، با کمال تعجب اظهار داشت: بنده این خبر را تازه از زبان شما می شنوم و باید از این طریق اعلام بدارم که به هیچ عنوان سرمربی این تیم نبوده و نیستم.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: استاد اسفندیار بالویی یکی از پیشکسوتان برجسته فوتبال مازندران که سابقه مربیگری در تیم های شهرداری ساری، غنچه، وحدت ساری،خانه جوانان، منتخب بزرگسالان ، نوجوانان و جوانان مازندران و ریاست هیئت فوتبال مرکز استان و همچنین به عنوان مدرس فدراسیون فوتبال و تدریس در دانشگاه را در کارنامه ورزشی خود دارد در گفتگویی صمیمی و در پاسخ به این سوال که چگونه شد مسئولیت سرمربیگری صنعت ساری در لیگ ۲ کشور را قبول کردید، با کمال تعجب اظهار داشت: بنده این خبر را تازه از زبان شما می شنوم و باید از این طریق اعلام بدارم که به هیچ عنوان سرمربی این تیم نبوده و نیستم.

 

بالویی افزود: به دنبال عدم ادامه مسئولیت محمد دامادی در رابطه با تیم صنعت ، این تیم به اداره کل ورزش و جوانان مازندران و هیئت فوتبال استان واگذار گردید .

 

 

 

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان در امور فنی تیم و سرمربیگری صنعت ساری دخالتی نداشته و مسئولیتی هم قبول نکرده ام ، تصریح کرد : مگر بنده نعوذبالله حضرت مجتبی (ع) هستم که بتوانم یک مرده را زنده کنم فوتبال ساری مرده و بنده نمی توانم مرده را زنده کنم .

 

بالویی یادآور شد : هیأت فوتبال مازندران و هیئت ساری به دنبال کمک به این تیم هستند .

 

این پیر فوتبال مازندران خاطر نشان کرد : دوران طلایی فوتبال ساری به دهه ی ۶۰ و ۷۰ برمی گردد که در آن دوران رفاقت و یکدلی بر ارکان تیم های ساروی حکمفرما بود و اهداف سیاسی در اداره تیم ها به هیچ عنوان جایگاهی نداشت. اما اکنون در برهه ای قرار داریم که تمامی فعالیت ها برای به نتیجه رساندن اهداف سیاسی مسئولین است و تنها چیزی که اهمیتی ندارد نتیجه در خور شأن ورزشی و آینده ورزش در این شهر است ./وارش نیوز

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.