پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تسلیت سرپرست هیئت ورزشهای روستایی استان در پی درگذشت مرحوم بالویی

ابراهیم ولاشی سرپرست انجمن هیئت ورزشهای روستایی استان مازندران در پیامی درگذشت پیشکسوت فوتبال استان مرحوم اسفندیار بالویی را تسلیت گفت.

0

 

ابراهیم ولاشی سرپرست کمیته هیئت ورزشهای روستایی استان مازندران در پیامی درگذشت پیشکسوت فوتبال استان مرحوم اسفندیار بالویی را تسلیت گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر غمبار و حزن انگیز درگذشت پیشکسوت دلسوز فوتبال مرکز استان مازندران مرحوم اسفندیار بالویی چنان سخت و دردناک است که در باور اینجانب نمی گنجد. آن مرحوم در طول حیات با برکت خود، تمام وجود خویش را وقف اعتلای فوتبال شهرستان ساری و استان مازندران نمود. بی شک روح جوانمردی آن عزیز که نمونه کاملی از یک مربی اخلاق مدار بود، سالیان سال در یاد و خاطره علاقه مندان به فوتبال خواهد ماند و به یقین نسل جدید ورزشکاران و فوتبالیست های این خطه ، از شخصیت کم نظیر آن انسان وارسته، بسان یک الگوی کامل و تمام عیار در مسیر تعالی استفاده خواهند کرد.
 
اینجانب، ضمن تأثر و تألم فراوان از این ضایعه اسفناک، درگذشت زنده یاد اسفندیار بالویی را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش استان مازندران علی الخصوص اهالی فوتبال شهرستان ساری تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.
 
ابراهیم  ولاشی
سرپرست انجمن  هیت ورزشهای روستایی استان مازندران
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.