پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط ۴۲ اینچ انتقال گاز دامغان ـ کیاسر ـ ساری به عنوان یک خط استراتژیک

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از کلنگ‌زنی ۲۱ پروژه گازرسانی در ایام دهه فجر در روستاهای استان خبر داد.

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: محمداسماعیل ابراهیم‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: باید فرهنگ اسلامی و اهداف امام و شهدا را که برای جمع کردن فساد استکبار و برقراری عدالت اجتماعی تلاش کردند به نسل جدید انتقال دهیم.

 

وی افزود: در شرکت گاز خدمتگزار مردم هستیم و خدمت به مردم را یک اصل می‌دانیم و هیچ منتی نداریم.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در مسئولیت کاری خود دو وظیفه مهم را بر عهده داریم، گفت: تلاشمان بر این است در مناطق گاز‌رسانی شده استمرار وجود داشته باشد و تمام وقت در سطح استان به مردم خدمت‌رسانی کنیم و در روستاهایی که از گاز پاک برخوردار نیستند اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه ۹۹٫۴ درصد شهرها و ۸۸ درصد روستاهای مازندران گازدار هستند، ادامه داد: مازندران دارای رتبه نخست گاز‌رسانی در کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار مازندران از نعمت گاز پاک برخوردار هستند و در سال آینده ۴۰۰ روستای دیگر هم گازرسانی می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: امسال ۷۳ هزار خانوار مازندرانی گازدار شدند و ۳۰ هزار از خانه مردم علمک گاز نصب شد.

 

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۲۱ پروژه گازرسانی به روستاهای مازندران با ۱۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی بخش‌های صنایع استان در فصل زمستان گازدار هستند، گفت: اگر صنایع موجود بر روی سوخت دوم رود هیچ‌گونه مشکل کمبود گاز نخواهیم داشت و مدیریت یکپارچه برای انتقال گاز می‌خواهیم.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به پروژه خط ۴۲ اینچ انتقال گاز دامغان ـ کیاسر ـ ساری به عنوان یک خط استراتژیک که برای پایداری مستمر گاز در استان و زیرساخت‌های آن اشاره کرد و افزود: با ایجاد این خط کارخانه سیمان کیاسر، روستاهای چهاردانگه و دودانگه، بخشی از تقویت خط سوادکوه و در صورت احداث کارخانه پتروشیمی را می‌توان از این خط بهره‌برداری کرد.

 

ابراهیم‌زاده ادامه داد: با خط انتقال گاز دامغان به کیاسر و ساری ۱۷۰ روستای دودانگه و چهاردانگه از گاز برخوردار می‌شوند که ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

 

وی با بیان اینکه شرکت گاز مازندران ۲۸۰ میلیارد تومان از نیروگاه، صنایع و مردم طلبکار است، گفت: طلب شرکت گاز مازندران از مردم و صنایع ۱۴۷ میلیارد تومان است.

 

2 نظرات
  1. شهروند می گوید

    خبر شهردار تو سایت ها ۸ پروژه میخاد کجا افتتاح کنه واقعا خنده داره

  2. محمد می گوید

    کجاست عمل کجاست عمل تمام این حرفها شعار شعار است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.