پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نتایج نظرسنجی شماره ۲ پایگاه خبری چهاردانگه

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: با توجه به  حضور  شش دوره ای چهاردانگه ای ها در مجلس شورای اسلامی،که یک رکورد بی نظیر در بین بخش های مختلف شهرستان ساری می باشد و امید اینکه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجدد فرزندان چهاردانگه بتوانند این فرصت حضور را در مجلس شورای اسلامی داشته باشند. 

 

ثبت نام  ۱۰ نفر از چهاردانگه برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حوزه شهرستان ساری و میاندورود، پایگاه خبری چهاردانگه تا کنون اقدام به برگزاری دو نظر سنجی نموده است. در نظر سنجی شماره ۱ از بازدید کنندگان محترم در باره تعدد کاندیدای چهاردانگه ای سوال شد،۶۴ در صد شرکت کنندگان نظر مخالف خود را از این موضوع بیان نمودند.

 

در نظر سنجی شماره ۲، سوال شد: شما به کدامیک از نامزدهای چهاردانگه ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای می دهید؟

 

هدف اصلی پایگاه خبری چهاردانگه تهییج افکار عمومی این بخش برای مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو می باشد و پایگاه خبری چهاردانگه از هیچ کاندیدای حمایت نخواهد کرد. اما تبلیغات کاندیدای محترم را همانند سایر سایت ها طبق قرار داد فی مابین انجام خواهد  داد.

 

در مدت چهار روزی که از نظر سنجی شماره ۲ گذشت با استقبال خوب بازدید کنندگان محترم واقع شد و در این نظرسنجی تعداد ۲۱۵۶ رای ثبت شد که نتایج آن به شرح ذیل می باشد:

 

nazarsanji

 انشا الله بعد از تعیین صلاحیت قطعی، نظر سنجی جدیدی برگزار خواهد شد.

 

2 نظرات
  1. ٨١١ می گوید

    باسلام شخصا با خاموش روشن کردن اینترنت بارها تو نظر سنجی شر کت کردم وبارها به افراد رای دادم مطمئنم که این کار چندین بار صورت گرفت نظر سنجیتون ایراد داره.

  2. کیاسری می گوید

    اگر این شرایط را می گوید بود پس برای تمام کاندیدا وجود داشت نه یک کاندیدای خاص، پس نطر سنجی کاملا درست می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.