پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

طبابت را رها کنید و به مدیریت تان ادامه دهید!

در پایان مراسم همسر داغدار این بانوی فرهنگی در سخنانی کوتاه نکات تامل برانگیزی را عنوان کرد که نگاه حاضرین در جلسه را به خود جلب کرد به طوری که پس از پایان مراسم حاضرین در گفتگو با خبرنگار ما رسیدگی فوری به نکات مطروحه را خواستار شدند.

10

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سومین روز مراسم درگذشت بانو مریم خورشیدی با حضور پرشور مردم قدرشناس مرکز استان در مهدیه ساری برگزار شد. سخنران این مراسم حجت الاسلام بهاری  نماینده سابق مردم ساری در مجلس و صاحب امتیاز روزنامه بشیر بود. وی در سخنانی ضمن گرامیداشت مقام معلم از خدمات فقیده سعیده  بانو خورشیدی قدردانی کرد و حضور پرشور مردم به ویژه فرهنگیان را مصداق آیه شریفه لم یشکر المخلوق دانست و گفت: مردم همواره قدردان خدمات فرهنگیان زحمتکش هستند و سرکار خانم مریم خورشیدی نیز از با بیش از دو دهه فعالیت آموزشی نام نیکی از خود برجای نهاد.

 

اما در پایان مراسم همسر داغدار این بانوی فرهنگی در سخنانی کوتاه نکات تامل برانگیزی را عنوان کرد که نگاه حاضرین در جلسه را به خود جلب کرد به طوری که پس از پایان مراسم حاضرین در گفتگو با خبرنگار ما رسیدگی فوری به نکات مطروحه را خواستار شدند.

 

علیرضا سعیدی کیاسری ضمن تشکراز زحمات کادر پزشکی و درمانی استان در طول دوره درمان همسر مرحومش، نسبت به مدیریت ارشد بهداشت و درمان استان انتقاد کرد.

 

وی گفت: چطور می شود فردی در بالاترین سطح مدیریت در استان قرار بگیرد و همزمان به طبابت در مراکز درمانی هم مشغول باشد. این فرد چقدر وقت رسیدگی به بیمار پیدا می کند؟ و آیا بیمار سرطانی را با کمتر از دو دقیقه می شود ویزیت کرد؟

 

همسر مرحومه خورشیدی  ادامه داد: امروز که با شما سخن می گویم همسرم دستش از دنیا کوتاه شده  و این صحبت ها دردی از من دوا نمی کند اینها را خطاب به مدیریت ارشد استان تذکر می دهم ، اینکه در انتصاب مدیران در این سطح دقت لازم صورت گرفته و اگر بنا شده افراد محترمی در این مسئولیت  باقی بمانند، طبابت را موقتا رها کرده و به مسئولیت اصلی اشان یعنی رسیدگی به وضعیت نابسامان بهداشت و درمان استان بپردازند.

 

این فعال فرهنگی استان با قلبی آکنده از درد ادامه داد: تلاش های زیادی در دولت فعلی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته که شایسته تقدیر است اما کاستی های فراوانی هم  وجود دارد  که این چنین جان هم وطنان را تهدید می کند.

 

وی از تلاش پرسنل و مدیریت بیمارستان شفای ساری در طول دوره درمان همسرش تشکر کرد.

 

سعیدی در پایان این مراسم خطاب به حاضرین در جلسه ضمن قدردانی از اظهار همدردی فرهنگیان خصوصا مدیران آموزش و پرورش  گفت: حضورپرمعنی شما موجبات دلگرمی خانواده  مرحومه را فراهم آورده و اگر نبود این همه محبت تحمل فراق این عزیز سفر کرده ممکن نبود.

 

یادآور می شود مرحومه خورشیدی سوم بهمن ماه امسال پس ازدو سال مبارزه با بیماری مهلک سرطان دار فانی را وداع گفت.

 

نویسنده : سید روح الله شجاعی کیاسری

 

10 نظرات
  1. کاربر می گوید

    در بیمارستان شفا که دکتر سرطان شناس و حرفه ای ندارد اگر منظور ریسس دانشگاه است که اجازه کار در بخش خصوصی ندارد و خلاف قانون است چه ایشان و چه هر دکتر دیگری که عضو هیت علمی هستند و تعهد دارند نمیتوانند در بخش خصوصی کار کنند

    1. براری می گوید

      اگر خانواده ات مریض شود و دکتر دارویی با دوز بالا بزند وعزیزت به سراشیبی مرگ برساند چه میگویی…

  2. كياسري می گوید

    سلام ضمن تسلیت خدمت برادر عزیزم آقای سعیدی واقعا همینطور هست یاباید مدیر باشیم یا پزشک آقای استاندار محترم لطفا به این موضوع توجه فرمایید

    1. علوی می گوید

      چه منطق غلطی دارید.حتما رییس دانشگاه علوم پزشکی باید پزشک متخصص عضو هیات علمی باشد. ولی دلیل نمی شود که دیگر طبابت نکند, چون رییس دانشگاه هستند .نکند توقع دارید طیق معمول یک آدم غیر متخصص را در راس دانشگاه علوم پزشکی بگذارند؟
      منطقی این است که تعادل بین دو جایگاه برقرار شود.

  3. محمد می گوید

    به نظر می رسد مدیریت و طبابت منافاتی با هم نداشته باشد و وجود مدیر در متن کار بهتر هم هست.

  4. م.س می گوید

    آقای سعیدی عزیز واقعا حرفای شما کاملا صحیح میباشد…واقعا زمانی که صرف ویزیت برای یک سرماخوردگی ساده میشود بیشتر از ۲دقیقه میباشد!…بی تفاوتی بیداد میکند…ان شا اله مسولین با پیگیری بتوانند از به وقوع پیوستن چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

  5. همت می گوید

    اصلا بحث انتخاب ریاست دانشگاه نیست.محور این حرفها میزان و مقدار ساعت طبابت مدیر دانشگاه است که باید بررسی شود.من خودم مادر خدابیامرزم رو اونجا می بردم،دکتر جان بابایی هنگامی که به مطب مراجعه می کند یا در حال خمیازه کشیدن است یا صحبت با تلفن…..ویزیت بیمار رو هم به سرعت برق و باد انجام میده و این عجله ایشون موجب دستپاچگی بیمار هم می شود.

  6. کریمی می گوید

    آقای کاربری که در خصوص بیمارستان شفا گفتین مرکز سرطان شناسی ندارد.لطفا دقت بفرمایین که جراحی های سرطانی در بیشترین موارد توسط پزشکان فوق تخصص،حاذق و کاربلد در این بیمارستان انجام میشه.
    در ضمن فجایع درمانی ……………….. صورت می گیره رو فراموش نکنیم.

  7. گمنام می گوید

    اگر بابلی باشی طبابت با مدیریت منافاتی ندارد…چون پشت ات استاندار است….

  8. اصغری می گوید

    سونامی سرطان! خدا رحم کند!
    و خدا لعنت کند دسا‌انرکارانی که خودشان غذاهای ارگانیک می‌خورند و واکنشی به وضعیت اسف‌بار تغذیه نشان نمی‌دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.